  • Data: 2011-07-13 07:07:48
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lip, 08:00, Qbab <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nie zaprzeczysz ze ten serwer ma admina ktory to widzi tzn widzi
    > kiedy program jest uruchamiany?

    Serwer usenetu na którym jest ta grupa też ma admina, i on widzi kiedy
    i skąd napisałeś tego posta. Czy to coś strasznego?

    > Ale nie zaprzeczysz ze on to widzi tzn widzi ktiedy ten program jest
    > uruchamiany ?

    Admin u dostawcy internetu nie ma pojęcia co robi użytkownik. Jeśli
    już tak bardzo ma ochotę grzebać w logach to widzi jedynie że jest
    połączenie ze stroną, równie dobrze mogłaby to być przeglądarka www.

    > Ale serwer ma admina ktory to widzi, po raz trzeci powtórzę widzi kiedy
    > program jest uruchamiany?

    Powtórzę po raz drugi, żaden admin, nawet widząc logi nie ma pojęcia
    że połączenie jest generowane przez jakiś program a nie przeglądarkę www.

    > A najzabawniejsze jest to ze po tym co napisales wiem ze nawet nie
    > kontrolujesz tego kto ma dostep do danych o tym kto kiedy uruchamia Twoj
    > program. To tez błąd?

    Żaden admin nie ma jakichkolwiek danych o uruchomieniach mojego
    programu.

    Pozdrawiam
    Marek