  • Data: 2011-07-13 22:49:46
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostę?pna
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Skoro jesteś "od początku internetu w Polsce" to zapewne pamiętasz
    > wielkie afery z wysyłaniem danych o sprzęcie i ustawień do sieci różnych
    > programów, choćby Windowsa czy programów Adobe.

    Owszem pamiętam. I dlatego rozumiem, że ktoś mógł się zaniepokoić gdy
    zauważył połączenie programu z siecią. I gdyby się okazało, że te dane
    to np. lista zainstalowanego oprogramowania, konfiguracja sprzętu, zrzut
    rejestru Windowsa itp. to OK. - autora należałoby zlinczować.
    Ale tu w pierwszej reakcji autor napisał, że chodzi o sprawdzenie czy
    jest aktualizacja. Czyli sprawa wyjaśniona, żadnego zagrożenia nie ma,
    prawda ? Ale jak się okazuje potrzeba zlinczowania autora przewyższyła
    poziom zdroworozsądkowy.

    > W powyższym wątku nie chodzi zaś o program sieciowy, którego zadaniem
    > jest łączność sieciowa, a o taki, którego funkcjonalność łączenia z
    > siecią nie dość, że jest poboczna, to ukryta.

    UKRYTA - no właśnie, słowo ukryta, którego użyłeś w takiej formie nosi
    znamiona działania świadomego i niecnego. Tak jakby autor specjalnie
    napisał program, w którym HDR jest tylko przykrywką do pozyskiwania
    danych od niczego nieświadomych użytkowników i wykorzystania ich w
    niecnych celach.

    > I gdyby nie powyższy
    > wątek, mnóstwo osób nawet by się o niej nie dowiedziało.

    I co by się wtedy stało ? No masakra - ich programy sprawdzałyby czy są
    nowsze wersje. Łaaał ! strach się bać !

    Dokładnie o to mi chodzi. Robienie z igły widły.

    > ... a sposób bagatelizacji tematu przez twórcę
    > programu lub co gorsza, wyśmianie problemu i osób zgłaszających nie
    > świadczy na korzyść programu i daje podstawy sądzić, że mimo zapewnień
    > twórcy, ma on interes w przedłużaniu status quo.

    Dodajmy - niecny interes :-)
    Także jestem programistą i tworzę programy, które nie mają z siecią
    wiele wspólnego, dlatego rozumiem autora, który zaaplikował do swojego
    programu drobną funkcję do połączenia przez sieć i faktycznie
    zbagatelizował problem bo wyszedł z założenia (błędnego jak się
    okazało), że wszyscy będą szczęśliwi jak ich program sam poinformuje, że
    jest nowa wersja, którą mogą pobrać.
    A tu zamiast wdzięczności dostał zjebkę. Hehe, no cóż takie życie.

    > A gdy nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Howgh!

    A gdy chodzi o pieniądze to za nimi stoją żydzi, masoni i cykliści ;-)

    EMPI