  • Data: 2011-07-13 06:00:09
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7/12/11 7:25 PM, MMM pisze:

    > Ja nie mogę sobie oglądać żadnych logów serwera bo to nie mój serwer i
    > nie jestem żadnym adminem. To jest jedynie konto hostingowe bez takiej
    > możliwości, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Ale nie zaprzeczysz ze ten serwer ma admina ktory to widzi tzn widzi
    kiedy program jest uruchamiany?

    > Lokalny dostawa internetu nie udostępnia nikomu takich danych, nie
    > wprowadzaj ludzi w błąd.

    Ale nie zaprzeczysz ze on to widzi tzn widzi ktiedy ten program jest
    uruchamiany ?

    > Nie posiadam własnego serwera, a jedynie wynajmuję konto hostingowe,
    > nie mam wglądu w logi skąd kto się łączy więc nie wprowadzaj ludzi w
    > błąd zakładając z góry jakieś fakty, które tak naprawdę nie mają
    > miejsca.

    Ale serwer ma admina ktory to widzi, po raz trzeci powtórzę widzi kiedy
    program jest uruchamiany?

    A najzabawniejsze jest to ze po tym co napisales wiem ze nawet nie
    kontrolujesz tego kto ma dostep do danych o tym kto kiedy uruchamia Twoj
    program. To tez błąd?
    I to ja wprowadzam ludzi w błąd?
    Jak dla mnie mozesz robic sobie co chcesz i tak nie kupię tego programu
    po tym jak sie tu wypowiadzasz.
    Zastanawiałem się co prawda nad tym bo nie był drogi a chciałem porównać
    jakość Twoich algorytmów z tymi jakie ja stosuję (nie nie sprzedaję
    oprogramowania) ale teraz mi już nie zależy.

    Qbab