  • Data: 2011-07-14 07:23:01
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    MMM napisał(a):
    > I żeby ostudzić zapał tych co już szykują ripostę na pół strony,
    > powtórzę po raz 50-ty. Będzie możliwość wyboru czy się chce aby
    > program sprawdzał informację o aktualizacjach :-))))

    Chłopie, 50 razy powtórzyłeś, że zrobisz.
    Nie zauważyłem, abyś zadeklarował jakikolwiek termin, kiedy to będzie.
    Zrozum wreszcie, że nie chodzi o to by Ci dokopać.
    Robisz zdaje się dobry produkt, ale jesteś sam i nie ogarniasz wszystkich aspektów
    związanych ze sprzedażą i
    marketingiem produktu. Skupiłeś się na algorytmach i liczysz na to, że produkt się
    obroni. A jest niekompletny.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek