  • 51. Data: 2009-09-28 13:03:22
    Temat: Re: MACHINERY - HDR
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 28 Sep 2009 10:11:41 +0200, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>
    wrote:

    Do łyszlisty kolegi dorzuciłbym jeszcze (pseudo)obsługę warstw.
    Udostępniasz użyszkodnikowi kilka warstw, do których może on przypisać
    cały zestaw parametrów cięcia i gięcia obrazka. A użyszkodnik maluje
    one warstwy jakimś prostym pędzelkiem z kilkoma poziomami
    przeźroczystości oraz wielkości. Możliwa jest wtedy bardziej ambitna
    zabawa dla osób, które nie mają chęci ani ochoty robić X wersji a
    potem ręcznie sklejać je w programie graficznym.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 52. Data: 2009-09-28 18:54:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 25 Sep., 19:54, MMM <d...@w...edu.pl> wrote:
    > Właśnie zakończyłem prace nad swoim najnowszym programem do obróbki
    > zdjęć.
    > Zapraszam do strony projektu i zabawy MASZYNERIĄ oraz prezentacji
    > ciekawych sampli uzyskanych programem.
    > Co to jest MASZYNERIA? To programem wykorzystując technikę HDR. Dzięki
    > niemu w prosty sposób osiągniesz wspaniałe efekty nawet z pojedynczej
    > fotografii w formacie jpg.
    >
    > www.marekduda.pl/machinery
    >
    > Pozdrawiam

    odnioslem wrazenie ze program nie sklada dokladnie zdjec a wlasciwie
    konturow motywu).

    w zdjeciach robionych z reki jest jednak niewielkie przesuniecie.

    czykontury sa jakos automatycznie pokrywane , czy tylko zdjecia
    nakladane na siebie ?

  • 53. Data: 2009-09-28 19:39:42
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Sep 2009 14:27, januszek wrote:

    > http://tnij.org/hdrz1pliku
    > i szukaj od słów: "Najpierw ściągasz i instalujesz program Xnview"

    Dzięki! Wszystkim znajomym z windowsem polecam/intaluję xnview
    w funkcji przeglądarki, z zakazem używania do edycji (nawet
    do obracania obrazka).
    Od wczoraj trenuję programy graficzne pod unixowym wine
    (ależ ta zachwalana picasa beznadziejna) i nie przyszlo
    do głowy, że warto również xnview.

    --
    nb

  • 54. Data: 2009-09-28 19:56:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Habeck Colibretto wrote:

    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=136
    5243

    Dodaj opcje pracy jako plugin do Adobe LR to sie zastanowię ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 55. Data: 2009-09-28 20:39:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 26 of Sep 2009 20:40, J.F. wrote:

    > Ale czy to jakis zarzut ze nieswiadomie, jesli efekt satysfakcjonuje ?

    > Ale jesli bardzo podobne zdjecie mozna zrobic wieczorem w PS, to po co
    > wstawac rano ? :-)

    Znaczy co w PS, przesunąć godzinę z exifa o ~12 godzin?

    Ale np taka mgła wlecze się _za_ przełomami (świt, zmierzch)
    więc podobieństwo jest nie bardzo.

    Poza tym, kto rano wstaje ten sam sobie szkodzi. Lepiej późno
    się położyć.

    --
    nb

  • 56. Data: 2009-09-28 20:41:59
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 27 of Sep 2009 19:09, cdn wrote:

    > Przypominam że mija 27 września.

    Zgadza się. U mnie już 28.

    > cdn

    No i gdzie ten cd?

    --
    nb

  • 57. Data: 2009-09-28 21:50:51
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 28.09.2009, o godzinie 21.56.02, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mikolaj Tutak
    napisał(a):

    5243
    > Dodaj opcje pracy jako plugin do Adobe LR to sie zastanowię ;-)

    Mam wrażenie, że jestem mylony z autorem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 58. Data: 2009-09-28 22:11:01
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Mam wrażenie, że jestem mylony z autorem. :)

    To co dajesz linki do aukcji ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 59. Data: 2009-09-30 17:17:52
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 29.09.2009, o godzinie 00.11.01, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mikolaj Tutak
    napisał(a):

    > To co dajesz linki do aukcji ;-)

    Żeby sprzedać! :)
    Oczywiście to link ze strony autora programu.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 60. Data: 2009-10-01 05:53:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    5243

    I tak sie robi kase. Oraz uczy ludzi badziewia.