  • 1. Data: 2009-09-25 17:00:01
    Temat: Pen i Helios
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tak sobie wygląda ep1 plus helios. W sumie nieźle, choć aa gryzie:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_h.jpg
    A tak sobie wygląda kit wyciągnięty do końca. W środku niewiele gorzej,
    ale po kątach bida i ac:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_o.jpg
    Oba przymknięte do f=8

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-09-25 17:13:09
    Temat: Re: Pen i Helios
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

> [...]
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_h.jpg
    > A tak sobie wygląda kit wyciągnięty do końca. W środku niewiele gorzej,

    lansujesz ten widok na ikonę popkultury vs wieża eiffla ?? ;-D

  • 3. Data: 2009-09-25 17:17:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TheGuru pisze:
    > lansujesz ten widok na ikonę popkultury vs wieża eiffla ?? ;-D

    No cóż, jak się nie ma czym chwalić...
    http://idacdonikad2.blox.pl/resource/Szkieletor2.jpg
    Kto nie stąd, to jest symbol współczesnego Krakowa, ma trzydzieści lat i
    widać go w mieście lepiej niż Wawel. Jego próby przebudowy, rozbiórki,
    wysadzania, obcinania i podwyższania przypominają próby zdobycia grodu
    Mirmiła przez Zbójcerzy z Kajka i Kokosza :)
    Z różnych propozycji adaptacji na razie najlepsza jest ta:
    http://omlet.cc/wp-content/uploads/2008/04/szkieleto
    r_ogorek_02.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /25% badanych nie wie, ile to jest 25%/

  • 4. Data: 2009-09-25 17:37:47
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Z różnych propozycji adaptacji na razie najlepsza jest ta:
    > http://omlet.cc/wp-content/uploads/2008/04/szkieleto
    r_ogorek_02.jpg

    mój mały wkład w rozwój królewskiej architektury

    http://infobot.pl/r/1rzx

  • 5. Data: 2009-09-25 18:20:04
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > mój mały wkład w rozwój królewskiej architektury

    wódka i stolec - super
    P.

  • 6. Data: 2009-09-25 19:17:08
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 19:00, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A tak sobie wygląda kit wyciągnięty do końca. W środku niewiele gorzej,
    > ale po kątach bida i ac...
    > Oba przymknięte do f=8

    Brawo, brawo, brawo ...

    Guru po raz kolejny udowadnia swoją ignorancję.

    PS
    Pooglądaj sobie, może coś załapiesz, choć wątpię.

    http://www.dpreview.com/reviews/panasonicdmcgh1/page
    17.asp
    http://www.dpreview.com/lensreviews/panasonic_20_1p7
    _o20/page3.asp
    http://www.dpreview.com/reviews/OlympusEP1/page21.as
    http://www.dpreview.com/reviews/OlympusEP1/page22.as

  • 7. Data: 2009-09-25 19:22:20
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:
> [...]
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_h.jpg
    > A tak sobie wygląda kit wyciągnięty do końca. W środku niewiele gorzej,

    Się mi tylko wydaje czy Helios na rogach daje lepsze efekty niż kit
    w środku?

    m.

    ps. A Panasonic grozi 15Mpx w następnej generacji aparatów...
    ps2. Ile kosztowała przejściówka i jak się z niej korzysta?
    --
    Terminus Est

  • 8. Data: 2009-09-25 19:34:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Nieznajomy pisze:

> [...]
    >
    > Guru po raz kolejny udowadnia swoją ignorancję.
    >

    > PS
    > Pooglądaj sobie, może coś załapiesz, choć wątpię.

    Zwolennik wyższości teorii nad praktyką?

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 9. Data: 2009-09-25 19:34:26
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 19:00, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_h.jpg
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_o.jpg

    No i ile trzeba wypić, naćpać ... itp , aby nie potrafić ustawić tych
    samych ogniskowych ?

  • 10. Data: 2009-09-25 19:48:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Tak sobie wygląda ep1 plus helios. W sumie nieźle, choć aa gryzie:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_h.jpg

    Masz jeszcze tego Canona 300D, coby zrobić porównawcze zdjęcie tym
    Heliosem? Bo jak się patrzę na antenki, to mi się wydaje, że ten filtr
    AA nie taki straszny. Ale ja ślepy jestem, to może się mylę.
    Jak nie masz, to będę mógł ci podesłać Pentaksa 6mpx, jak dojdzie do
    mnie K7.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.