  • 61. Data: 2009-10-01 06:24:52
    Temat: Re: MACHINERY - HDR
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Okt., 07:53, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    365243

    > I tak sie robi kase. Oraz uczy ludzi badziewia.

    no to sprobojcie napisac taki program.
    cena to zaledwie 3-4 lamki wina na rynku w krakowie i pozostaje po
    takim wydatku bol glowy.
    tutaj przynajmniej masz troche zabawy.
    moim zdaniem cena jest fair , program calkowicie uzywalny.
    Cieszmy sie , ze ktos taki program oferuje i ja zycze by sprzedal jak
    najwiecej.

  • 62. Data: 2009-10-01 06:28:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > no to sprobojcie napisac taki program.

    Nikt nie odbiera umiejetnosci programistycznych.

    > cena to zaledwie 3-4 lamki wina na rynku w krakowie i pozostaje po
    > takim wydatku bol glowy.
    > tutaj przynajmniej masz troche zabawy.
    > moim zdaniem cena jest fair

    Oraz biznesowych.

    > program calkowicie uzywalny.

    Do robienia badziewia ze zdjec.

  • 63. Data: 2009-10-01 06:42:27
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Do robienia badziewia ze zdjec.

    to nie zalezy od programu - to zalezy od autora do jakiego wyniku
    dojdzie.

    Za pomoca PS tez sie da zrobic badziewie ze zdejc.
    Czy to oznacza ze nie nalezy kupowac PS-a?

  • 64. Data: 2009-10-01 12:34:32
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    >Do robienia badziewia ze zdjec.

    to twoja opinia
    ja mam inna
    wiec kto ma racje? :)

  • 65. Data: 2009-10-01 14:04:01
    Od: Piotr Sowiński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Dzięki! Wszystkim znajomym z windowsem polecam/intaluję xnview
    > w funkcji przeglądarki, z zakazem używania do edycji (nawet
    > do obracania obrazka).

    Pytanie poważne. Dlaczego w xnview nie kręcić zdjęciami? A jeśli nie w nim
    to jakim softem kadrować i zmieniać położenie. Raczej nie kombajnem PS.....
    chyba.

  • 66. Data: 2009-10-01 14:31:47
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > A jeśli nie w nim to jakim softem kadrować i zmieniać położenie. Raczej nie
    kombajnem
    > PS..... chyba.

    A niby czemu nie? Jak juz go masz, to czemu ma nie pracowac? Kupowanie
    go specjalnie tylko do takich czynnosci, to absurd, ale na sile szukanie
    innego softu "bo Shop do powazniejszych zadan sluzy", tez glupie.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 67. Data: 2009-10-01 18:54:36
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    WY!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 68. Data: 2009-10-01 19:08:38
    Od: Piotr Sowiński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    >A niby czemu nie? Jak juz go masz, to czemu ma nie pracowac? Kupowanie go
    >specjalnie tylko do takich czynnosci, to absurd, ale na sile szukanie
    >innego softu "bo Shop do powazniejszych zadan sluzy", tez glupie.

    No racja. A jeśli możesz podpowiedz co tracę przy "obróbce" w przeglądarce
    np. xnview? Pytam jak najbardziej poważnie. Do tej pory kadrowałem i
    obracałem.

  • 69. Data: 2009-10-01 23:29:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kell a" napisał

    > to twoja opinia
    > ja mam inna
    > wiec kto ma racje? :)

    Macie po 50% racji.
    Wynik niekonkluzywny.

    adam

  • 70. Data: 2009-10-02 09:00:02
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > No racja. A jeśli możesz podpowiedz co tracę przy "obróbce" w
    > przeglądarce np. xnview? Pytam jak najbardziej poważnie. Do tej pory
    > kadrowałem i obracałem.

    To nie byla moja opinia. :)
    Ja nie uzywam przegladarek do takich celow.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat