  • 21. Data: 2009-09-26 10:55:48
    Temat: Re: MACHINERY - HDR
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl>

    >Poza tym, wszelkie uwagi mile widziane.
    >Pozdrawiam

    brakuje mi jednoczesnego podglądu obrazu przed i po zmianach. a może nie
    zauważyłem, bo po prostu mało się jeszcze bawiłem. r.

  • 22. Data: 2009-09-26 11:27:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 11:55:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Efekty moze i ciekawe, ale jesli z pojedynczego jpg, to czemu to
    > nazywac HDR ?

    Bo to ładna nazwa i dobrze się sprzedaje. Kiedyś takie rzeczy tylko z
    większym sensem robiło się filtrując na warstwach w Psie. Ale to wymagało
    myślenia i świadomości co chce się uzyskać. Teraz wystarczy losowo
    poprzestawiać suwaczki (a niech tylko ktoś mi napisze że robi to
    świadomie...).
    Nawet Ci którzy próbują tego używać z sensem (dla naturalnego efektu)
    przestają się zastanawiać czy przypadkiem prościej i z dużo lepszym
    skutkiem nie było by użyć lampy jako fill-in albo przyjść w dane miejsce
    gdy na niebie będzie kilka chmurek...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2009-09-26 12:59:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Anjay wrote:

    > widocznie tak ;-)
    >
    > ale ta galeria ma przede wszystkim pokazywać możliwości programu
    > i świetnie to robi - pokazuje możliwości (czyli skrajności)
    > a kadry są po prostu dobre

    no właśnie kadry wyjściowe są fajne a efekty po zastosowaniu maszyny
    koszmarne

  • 24. Data: 2009-09-26 13:01:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Henry(k) wrote:

> [...]
    > skutkiem nie było by użyć lampy jako fill-in albo przyjść w dane
    > miejsce gdy na niebie będzie kilka chmurek...

    ooooooo wkąsnie czasem lepiej jest wstac rano w fajny pochmurny dzień i
    zrobić zdjecie które zabije widzów efektem bez stosowania żadnych figli
    migli w PS :)

  • 25. Data: 2009-09-26 13:15:24
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    > brakuje mi jednoczesnego podglądu obrazu przed i po zmianach. a może nie
    > zauważyłem, bo po prostu mało się jeszcze bawiłem. r.

    Prawy przycisk myszy.
    Polecam zapoznanie się z instrukcją obsługi.

  • 26. Data: 2009-09-26 15:01:49
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "MMM" <d...@w...edu.pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > Prawy przycisk myszy.
    > Polecam zapoznanie się z instrukcją obsługi.

    Mysle, ze slowo klucz to 'jednoczesnego'. Prawy przycisk myszy umozliwia
    przelaczanie pomiedzy jednym, a drugim, co mi osobiscie bardzo odpowiada,
    ale sa tez zwolennicy 2 wersji na ekranie.

    MARC

  • 27. Data: 2009-09-26 15:29:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ooooooo wkąsnie czasem lepiej jest wstac rano w fajny pochmurny dzień
    > i zrobić zdjecie które zabije widzów efektem bez stosowania żadnych
    > figli migli w PS :)

    Ile bedzie mialo migapiszczeli?

  • 28. Data: 2009-09-26 18:22:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MMM pisze:
    > Właśnie zakończyłem prace nad swoim najnowszym programem do obróbki
    > zdjęć.
    > Zapraszam do strony projektu i zabawy MASZYNERIĄ oraz prezentacji
    > ciekawych sampli uzyskanych programem.

    Tsk, tsk, tsk...

    Unhandled page fault on write access to 0x0d5eb000 at address 0x4907f4
    (thread 001c), starting debugger...

    Niestety Ty albo Twój kompilator poszliście gdzieś na skróty i aplikacja
    uruchomiona pod WinE się sypie przy wczytywaniu plików :(

    A uruchamiałem pod Linuxem już takie rzeczy, jak oryginalne
    oprogramowanie do Canona czy Cywilizacja 4.

  • 29. Data: 2009-09-26 18:40:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Sep 2009 15:01:31 +0200, Marek Dyjor wrote:
> [...]

    Ale czy to jakis zarzut ze nieswiadomie, jesli efekt satysfakcjonuje ?

    >ooooooo wkąsnie czasem lepiej jest wstac rano w fajny pochmurny dzień i
    >zrobić zdjecie które zabije widzów efektem bez stosowania żadnych figli
    >migli w PS :)

    Ale jesli bardzo podobne zdjecie mozna zrobic wieczorem w PS, to po co
    wstawac rano ? :-)

    J.

  • 30. Data: 2009-09-26 19:55:21
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Sep., 15:15, MMM <d...@w...edu.pl> wrote:

    > Prawy przycisk myszy.
    > Polecam zapoznanie się z instrukcją obsługi.

    bardzo dobry program - dajacy szereg mozliwosci obslugujacemu.

    jak go wykorzysta fotograf i do jakiego ostatecznego wyniku dojdzie
    zalezy wylacznie od fotografa.

    mozna zwykla funkcja np rozjasnienia zdjecie spieprzyc lub poprawic .
    MOzna tym programem uzyskac ciekawe wyniki albo i nie.
    Uwazam , ze interesujace narzedzie.

    XXX