  • Data: 2010-09-06 19:37:04
    Temat: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-06 21:16, m4rkiz pisze:
    > i znowu zbaczasz z tematu,

    Albowiem?

    > a zaraz bedzie ci sie wydawalo ze to ty
    > miales racje
    > i wszystkich przekonales

    To, że mam rację, to wiem.
    To, że nie przekonałem wszystkich, to wiem.

    > dupa tam najlepsze, laptop nie jest wlaczony ciagle, wymaga dostepu do
    > internetu,

    No tak, czyli skoro jakieś rozwiązanie ma wady, to je olejmy jako
    zupełnie nierealne...

    > w polowie przypadkow dioda jest rozwiazana sprztowo,

    Czyli to jest in plus w zakresie zabezpieczeń przed podglądem.
    Owszem, punkt dla ciebie.

    > a wbudowany
    > mikrofon ma
    > zasieg max kilku metrow i to w ciszy

    W ciszy to niewiele ma zastosowania wiesz. :-P Mój mikrofon jakoś zbiera
    z wnętrza pokoju, a że nie z jakością studyjnego nagrania Zespołu Ich
    Troje, to nie o to chodzi.

    > byle porzadna pluskwa bije to wszystko na glowe

    Może bije. Ale trzeba ją jakoś wyprodukować (koszt), zasadzić w pacjenta
    (chyba bardziej skomplikowane niż zasadzić szpiega w system)

    > ten rodzaj ataku moze zostac wykorzystany do 'zabawy' bo zeby go
    > wykorzystac
    > nie trzeba tylka ruszac tylko znalezc jelenia, ale nie masowo ani nie
    > jezeli
    > atakujacy ma chociaz minimalne pojecie o temacie

    Jakoś Adobe tak nie uznał, tylko podejmuje działania niwelujące.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek