  • Data: 2009-05-30 19:50:20
    Temat: Re: Lustrzanka ze spacer-zoomem czy kompakt?
    Od: "awygo" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Łuczak" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gvqq62$nsc$1@news.onet.pl...
    > No właśnie ten 18-105 VR mnie zainteresował ;) I też się zastanawiam nad
    > D60.

    Wzoraj rozważałem wymianę Canona na Nikona, więc przy tej okazji porównałem
    D90 + 18-105 VR z 40D + 17-85 IS. Żbyt wielu zdjęć nie zrobiłem, kilka
    portretów w sklepie. Ostrość moim zdaniem bardzo przyzwoita, porównywalna do
    tego stopnia, że nie potrafię powiedzieć, który jest ostrzejszy. Natomiast
    ten plastik Nikona.... Autofokus działa zdecydowanie wolniej. Pozostałem
    przy Canonie.