    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka głównie do makro
    Date: Mon, 25 May 2009 00:05:23 -0700 (PDT)

    On 25 Mai, 07:09, Jarek <j...@p...tezusun.pf.pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Aparat pstryknął ponad 51 tysięcy razy (po 1 tysiącu zdjęć próbnych
    > wyzerowałem licznik). Zakupiłem go w styczniu 2007. Psuje się pokrętło
    > wyboru trybów (w sposób niekontrolowany przeskakuje na inny tryb podczas
    > focenia), odpada guma z obudowy. Aparat noszę cały czas w ręku podczas
    > wypraw, których robię około 100 rocznie, po 6-12 godzin dziennie.
    > Szczerze mówiąc myślę, że pokrętło jest do naprawienia, a gumy nie mają
    > znaczenia jeśli chodzi o zdjęcia. Być może aparat posłuży mi jeszcze sporo
    > lat, ale jeśli padnie, to dłużej niż tydzień nie wytrzymam bez pleneru...
> [...]

    mnie sie zepsul rowniez ( elektronika) , stalo sie to wkrotce gdy
    kupilem druga dodatkowa baterie ( made in china)
    Oczywiscie nie mam pewnosci , ze to z jej powodu , ale niepewnosc
    pozostaje.
    zakupilem natychmiast nastepny uzywany za ok 1000 zl , jak sie okazalo
    w b.dobrym stanie ok 7 tys klapniec.
    i nie wyobrazam sobie co sie stanie gdy sie zepsuje.
    coz mi z tych cudownych aktualnych superzoomow o jasnosci 6,3 ?

    I wlasciwie dziwie sie ze aktualnie nikt nie oferuje uniwersalnego
    aparatu o tej rozpietosci ogniskowej z tak jasnym obiektywem. Moim
    zdaniem ta jasnosc jest warta wszystkie pieniadze .