  • Data: 2009-05-25 12:38:25
    Temat: Re: Lustrzanka głównie do makro
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 May 2009 21:51:01 +0200, Stefan Nawrocki wrote:
    > Człowieku - masz telekonwerter? - to zapnij go do Nikona i wtedy obwieść
    > Światu co Ci wyszło. Ja na codzień stosuję i pierścienie i telekonwerter -
    > przerabiałem to z czterema aparatami (teraz mam nikony, miałem Olympusa
    > E-510). Wszystkie były zepsute?
    > Zaznaczam, że nie wiem jak jest w innych systemach (poza Nikonem i
    > Olympusem). U mnie jest tak, że po zapięciu konwertera na dzień dobry muszę
    > dać -2. Dodam, że mam na myśli telekonwerter wkręcany miedzy body, a
    > obiektyw - być może konwertery wyższej jakości niż mój mają wbudowaną
> [...]

    Ja pod canona zapinalem i TCx2 na M42, pierscienie i mieszek uzywam na
    biezaco i nie ma *zadnych* problemow z pomiarem swiatla. Czy to
    ciaglego, czy blyskowego.
    A przy 50mm na 15cm miecha to powinienem juz cos zauwazyc. :)

    Nie chce mi się wierzyc, ze Nikon i Olek są az tak dziwne...

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns