  • Data: 2009-05-22 15:56:02
    Temat: Re: Lustrzanka głównie do makro
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek pisze:
    > Witam.
    > Mój Lumix DMC-FZ50 sypie się w oczach, a ze sklepów zniknął na dobre. Muszę
    > zatem kupić nowy sprzęt i zdecydowałem się na lustrzankę. A tu wybrać już
    > zupełnie nie potrafię. Główny warunek jest taki, by fotki nie były gorsze
    > niż te, które robiłem do tej pory:
    > http://krokus.tpn.pl/wenta/index.html
    >
    > A inne wymagania są takie:
    > **** Korpus
    > 1. Stabilizacja w korpusie
    > 2. Pełny podgląd live-view w uchylnym wyświetlaczu LCD
    > 3. Matryca >= 10MPix
    >
    > *** Obiektyw1
> [...]

    Bardzo fajne zdjęcia. Ja ci radzę - zapomnij o lustrzankach. Umęczysz
    się. Poszukaj czegoś z przyzwoitym, nie za dużym zumem i matrycą ok.
    1/1,8". Jest kilka takich aparatów. Bawiłem się trochę w makro, więc
    wiem, że potrzebujesz ogniskowych ok. 300mm albo i większych, aby zrobić
    takie zdjęcia i nie spłoszyć owada. Bardzo szerokich kątów nie
    potrzebujesz, chociaż pewnie ciężko będzie znaleźć teraz aparat w stylu
    35-450 i dużej matrycy. Wejdź na dpreview.com i tam wyszukaj wg.
    określonych parametrów. Może coś znajdziesz. Życzę powodzenia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.