  • Data: 2009-05-22 22:37:10
    Temat: Re: Lustrzanka głównie do makro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 May 2009, Jarek wrote:

    > Wnioski faktycznie nasuwają się same. I znów mnie złość ogarnęła, że
    > przestali produkować FZ-50; tanim kosztem miałem efekty o niebo lepsze, nie
    > mówiąc o wygodzie robienia zdjęć...

    Panasonic nie jest jedyną firmą produkującą hybrydy.
    Ostatnim aparatem pt. "duża hybryda", ze dwa lata młodszym
    od FZ50, był chyba ten:
    http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms100fs/

    IMVHO - "do rozważenia".

    > A przecież pozostaje kwestia szybkiej zmiany szkieł, gdy robal odleci a na
    > niebie pojawi się ładne ptaszysko...

    Niestety.
    Jako długoletni posiadacz hybrydy, który próbował "w realu" zmieniać
    szkła lustrzanki, do focenia "przy okazji", zgodzę się że... "nie da się".
    Znaczy dać się da, ale kategoria czasu reakcji nie mieści się w żadnej
    skali :]
    Założenie z góry że odpuszczamy albo ptaszyszka albo robale :P

    pzdr, Gotfryd