  • 91. Data: 2010-02-21 15:58:15
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-21 10:58, de Fresz wrote:
    > Czmu Tobie tak trudno przyjąć do wiadomości fakt, że okręślenie
    > "popularność" jest względne i niedoprecyzowane zależy od tego, gdzie się
    > przyłoży miarę?

    Jest całkiem zrozumiałe, jeśli ktoś nie ma ochoty na doszukiwanie się na
    siłę trzeciego znaczenia.

    > A gorzej? Weź przestań pitolić.

    Wiedziałem, że nie przyjmiesz faktu do świadomości.
    Jakkolwiek byłby drobny i mało istotny.

    > Dominik, plijz, przestań pierdolić.

    Weź sobie coś na uspokojenie, bo Ci się tryb chamstwa włącza.

    > Ci którzy chcą wykręcać megaskory w
    > benczmarkach nie kupują firmowych komputerów, tylko sami je składają ze
    > starannie wybranych części. Choćby z tego prozaicznego powodu, że
    > jakiekolwiek mocniejsze grzebnięcie oznacza utratę gwarancji. Czyli
    > wymagasz od firmówki czegoś, czego ona nigdy spełniać nie będzie (jak
    > wszystkie inne w tej kategorii), bo nie takie jest jej przeznaczenie.

    Miałem na myśli np. coś takiego: http://www.tinyurl.pl/?DNVbNvGY (pierwsze
    co z googla mi wypadło). Jak widzisz ma już fabrycznie takie chłodzenie.
    Zresztą to naprawdę bez znaczenia - to tylko miał być bardzo delikatny
    przykład bardzo drobnej sprawy, z której zrobisz kwestię wagi państwowej,
    będziesz usiłował udowodnić, że te możliwości nie są potrzebne i że mac
    jest najlepszy na świecie wobec tego.
    Nieustannie ośmieszasz się tym samym fanatyzmem, w który wpadasz.

    Powtórzyć Ci fakt czy jednak przyjmujesz do wiadomości?

    > Miej odrobinę szacunku dla inteligencji interlokutorów, skoro nie masz
    > dla własnej.

    Miej odrobinę kultury, bo jasno widać, że w sprawie drobiazgu nerwy Ci
    puszczają, a racji za skarby świata nie przyznasz.

    > Maki nie mają też: ekspresu do kawy, klimatyzacji operatora, chłodzonego
    > pojemnika na piwo, wysuwanej plazmy 40" ani diwajsa do robienia laski.
    > Normalnie złom niezdatny do jakiejkolwiek pracy.

    Jak to jest dla Ciebie kryterium, haha :)

    > Pojęcie porównywania wewnątrz własnej kategorii jest Ci zapewne obce? No
    > to już nie mam więcej pytań.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie tylko znów odkręcasz, żeby się wymigać.

    > Jasne, jasne, każdy kupujący stację roboczą powiedzmy Della za ~4k USD
    > pierwszą rzeczą jaką sprawdza po odpaleniu jest "do ilu wykręcę te
    > Xeony". Bo tracąc gwarancję (która przecież wcale nie jest żadnym
    > powodem przy kupowaniu firmówek, co to, to nie) zadania może przyśpieszą
    > o 8%. Proszę, powiedz że tylko udajesz idiotę.

    Wspomniałem o jednym, wrednym, mało znaczącym szczególe, a Ty się nadziałeś:
    + usiłując ośmieszyć sens detalu, chociaż to bezsprzeczne
    + porównując do wybranych producentów, a jak nie mają to że mac nie ma to
    uzasadnione
    + no i na koniec moje ulubione - usilna zmiana tematu i toku dyskusji.
    + a na zakończenie puściły Ci nerwy i wylazł z Ciebie prostak (zerknij na
    ostatnie zdanie z cytatu)

    Równie dobrze mógłbym napisać o mrygającej zielonej diodce, której akurat
    mac nie ma i przyjąłbyś dokładnie tę samą strategię dyskusji.

    Wyluzuj.
    I pomyśl czasem, że mac może czegoś nie mieć, bo taki idealny to tez nie
    jest.

    Mam nadzieję, że masz odwagę przeprosić.

    > Jak chcesz, to dla tych mniej istotnych programików możesz sobie żyć
    > cały czas z Windą, są tacy, którzy wolą komfort przy zasadniczych
    > zajęciach i chwilkę bólu przy mniej ważnych. Nie musisz się z nimi
    > zgadzać, masz wybór.

    No właśnie - możliwość w makach jest, ale z pewnymi wadami. Proszę
    przyzwyczaj się, że koło słowa mac może być słowo "wada".

    > Której to aplikacji na tę chwilę nie ma i raczej w najbliższej
    > przyszłości nie będzie.

    Sam wspominałeś o pitach, zresztą o czymkolwiek - nie udawaj że jest
    więcej niż na windę.

    > Dalej chcesz sobie pogadać o lepszości czegoś co
    > nie istnieje, nad tym co można już mieć? To nie ze mną.
    > EOT

    Masz rację, EOT a conajmniej nie na poziomie inwektyw, które dopiero co
    wpisywałeś wyżej. Miej choć odrobinę kultury i spokoju, bo potem się
    dziwisz, że mak-userów mają za fanatyków.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564