  • 1. Data: 2010-02-13 12:51:39
    Temat: Re: RAW/NEF w Corel PhotoPaint X3
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Pan Łoś" napisał

    > Uhm... a co, feralny jakiś?
    > Lepiej pobrać ten starszy? :)

    Ja bym spróbował. Mi się trójka wyłożyła od razu.
    2.4 jest o niebo stabilniejsze, choć wczoraj wieczorem ze trzy razy się też
    zwinęła ale obrabiałem bardzo dużo i coś mi mówi, że któreś rawy (Canon,
    Nikon lub Panasonic) szczególnie sprzyjają padom.
    Niestety nie zdążyłem na 100% przetestować bo miałem katalog z wymieszanymi
    z D70, 20D, 40D i G1.

    adam

  • 2. Data: 2010-02-13 13:30:43
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

> [...]
    > (Canon, Nikon lub Panasonic) szczególnie sprzyjają padom.
    > Niestety nie zdążyłem na 100% przetestować bo miałem katalog z

    To chyba, że tak... ja mam wymieszane D70 i D90, a na początku wyświetlał
    także .jpg więc pewnie mu się za dużo plików widziało. Spróbuję zatem z
    2.4 - dzięki za radę :)