  • 1. Data: 2010-02-13 12:52:33
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: "Zennon" <z...@U...invalid>

    news:hl65a6$6hs$1@news.onet.pl...

    > Sprawa jest u prawnika od pół roku, poszkodowanych jest kilkanaście osób,
    > z czego większość to zasłużone nazwiska w branży foto, członkowie ZPAFu i
    > nic z tego nie wynika. Taki kraj...

    Nie możesz jakoś dyskretnie poinformować nas co to za firma ? Ostracyzm
    środowiskowy nie zaszkodzi, a może jeszcze uchronisz parę osób przed ich
    procederem.

    Zennon

  • 2. Data: 2010-02-13 14:08:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zennon" b...@t...net

    > Nie możesz jakoś dyskretnie poinformować nas co to za firma ? Ostracyzm
    > środowiskowy nie zaszkodzi, a może jeszcze uchronisz parę osób przed ich
    > procederem.

    A po co dyskretnie? WIELKIMI LITERAMI i setki razy, nie zaś jeden raz,
    o ile jesteś pewny tego, że to oni Ci zalegają, a nie Ty im. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook i nie chce :) się mi go
    reperować, czyli słać do reperacji gwarancyjnej. :) Gdy
    notebook zostanie zreperowany, będę odpowiadał na m@ile. :)
    Zanim poślę popsuty notebook do naprawy, muszę zrzucić
    dane z dysku notebookowego na inny :) dysk, a to nie
    jest wcale takie proste, choć być powinno. :)

  • 3. Data: 2010-02-13 14:13:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zennon pisze:
    > Nie możesz jakoś dyskretnie poinformować nas co to za firma ? Ostracyzm
    > środowiskowy nie zaszkodzi, a może jeszcze uchronisz parę osób przed ich
    > procederem.

    Prywatnie bardzo chętnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-02-13 22:32:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zennon napisal:
    > Nie możesz jakoś dyskretnie poinformować nas co to za firma ? Ostracyzm
    > środowiskowy nie zaszkodzi, a może jeszcze uchronisz parę osób przed ich
    > procederem.

    Wpisz w Google'a: Krakow ul. Krakusa szkolenia
    i samo ci wyskoczy :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-02-13 23:48:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał

    > Wpisz w Google'a: Krakow ul. Krakusa szkolenia
    > i samo ci wyskoczy :)

    To to co ma domenę o własnej nazwie do spylenia ?
    Jak tak to mogiła, nikt grosza nie dostanie.

    adam

  • 6. Data: 2010-02-14 00:08:27
    Od: "Zennon" <z...@U...invalid>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b773a39$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Jacek_P" napisał

    > To to co ma domenę o własnej nazwie do spylenia ?
    > Jak tak to mogiła, nikt grosza nie dostanie.

    Ale przydały by się nazwiska organizatorów. Nawiasem mówiąc miałem
    przeciekawą historie w zblizonym stylu. Otóż kumpel, który wyjechał pod
    koniec komuny baaardzo daleko, wylądował z robotą w jakimś azjatyckim kraju.
    Odezwał się do mnie przez internet, żeby mu sprawdzić w polsce nazwisko
    jednego faceta, bo dostał od niego propozycje zostania wiceszefem jakiegoś
    dużego przedwsięwzięcia. Bo zapuszczeniu wyszukiwarki w archiwach kilku
    polskich gazet okazało się, że to znany z lat 90-tych hochsztapler, który
    przekręcił jeden spory klub sportowy, jakiś sprywatyzowany zakład i jeszcze
    ocierał się o handel bronią. Zwiał z polski i siedzi w pewnym azjatyckim
    kraju i dalej kręci, oszukuje i kombinuje. No i kumpel odpuścił sobie
    kontakty z gościem i najprawdopodobniej dzięki temu nie dał się w jakiegoś
    wałka wkręcić. Więc dobrze by było, żeby nazwisko organizatorów tego
    fotograficznego przekrętu wypłynęło chociażby w kręgach branżowych.

    Zennon

  • 7. Data: 2010-02-14 03:36:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek_P" hl79ap$t21$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Wpisz w Google'a: Krakow ul. Krakusa szkolenia
    > i samo ci wyskoczy :)

    Szukacie (domagacie się) sprawiedliwości a boicie się podania
    konkretnej nazwy nieuczciwej uczelni? Z tego powodu (strachu)
    może oberwać się niewinnym -- ktoś może chybić w poszukiwaniu
    prowadzonym na własną rękę w googlach. :)

    Albo miejcie odwagę bronienia się, albo uznajcie, że
    być może :) nie macie racji w swoich roszczeniach. :)

    Jeśli sprawa jest jasna (nie zapłacili, choć mieli zapłacić)
    podajcie konkretną nazwę (i inne dane) nieuczciwej uczelni! :)
    Za jakiś czas uczelnia może przenieść się pod inny adres. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)