    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Tue, 09 Feb 2010 01:07:22 +0100

    On 2010-02-08 21:37, Janko Muzykant wrote:
    > Ile spadków na ziemię wytrzymują? Bo jeśli więcej niż konkurencja, to
    > biorę.

    Jakości nie mierzyłem w spadkach, ale gdybyś miał ten komputer w rękach to
    od razu byś wyczuł że wykonanie jest dobre kilka rzędów wielkości lepsze
    od większości komputerów. Nie znajdziesz skrzypienia, niedopasowania,
    klawisze nie są na plastikowych syfidełkach, całość jest cieniutka, ale
    dość ciężka.
    Dopóki nie widziałem miałem podobne zdanie do Ciebie - ot drogie, niezbyt
    mocne, ale "modne". Jednak używając w pracy chwilę zmieniam zdanie i jako
    komputer dla biznesmana to świetne narzędzie. Jak ktoś potrzebuje mocy -
    zdecydowanie nie dla niego, ale wtedy to nie laptop w ogóle.

    > A ja jutro spędzę pięć godzin w pociągu i dzięki temu wynalazkowi podróż
    > skróci się do pięciu minut.

    Jesli tylko lubisz oglądać filmy na takim ekranie - Twoja sprawa. Mimo
    kosztów wolę jednak kino - naprawdę duży ekran sporej rozdzielczości, brak
    syfiatej kompresji i chrzęszczącego dźwięku. Oczywiście nie jest to bez
    wad, ale wprost nie wyobrażam sobie czerpać przyjemności z filmu na
    ekranie palmtopa czy netbooka. :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564