    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Tue, 9 Feb 2010 12:09:23 +0100

    On 2010-02-09 01:33:52 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Faktycznie, te macbooki to ideał wykonania. A takie zdjęcia jak poniżej to
    > wraża propaganda.
    >
    > http://blueeyedcreature.net/apple/CrackBook_close_up
    .jpg

    Nie, to wcale nie tak często pojawiająca się wtopa najtańszego modelu,
    która jest bez problemu naprawiana w ramach gwarancji.

    > Pancerny (co nie znaczy, że ciężki) sprzęt to ThinkPady, nie Mac.

    Ale nie te najtańsze.

    > Stacjonarne jabłuszka wcale nie lepsze od mobilnych:
    >
    > http://gizmodo.com/5447250/the-faulty-imac-saga-chap
    ter-1
    > http://arstechnica.com/apple/news/2010/01/apple-inte
    rnally-acknowledges-more-27-imac-screen-issues.ars

    Pokażesz

    palcem firmę, która nie miała jakiejkolwiek wtopy jakościowej przez
    parę lat z rzędu?

    de Fresz