    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Thu, 11 Feb 2010 12:49:06 +0100
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmi30$gmt$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkps26$sig$3@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hkskfl$gnj$2@inews.gazeta.pl>
    <1lhe8tcl0rhr1$.18fgfpfkmt4vl.dlg@40tude.net>
    <hku883$kqo$1@inews.gazeta.pl>
    <16dt1gc4rlzma.1ek0jbx5aqbd0$.dlg@40tude.net>
    <hkuk1f$6mc$1@inews.gazeta.pl> <l9nisrtehp$.4162v1483c2z$.dlg@40tude.net>
    <hkvc0b$9uv$1@inews.gazeta.pl>
    <96z7vusfftw.1ohcsdi61jqlo$.dlg@40tude.net>

    On 2010-02-10 23:50:48 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > TTST, OSD. Rozumiem, że od Apple arbitralnie ustali co potrzebuje ZU.

    A jakaś inna firma robi to w odmienny sposób? Jakieś plebiscyty,
    głosowania dotyczące funkcjonalności nadchodzących produktów, księgi
    skarg i zażaleń?

    > Musiałeś mieć poważnego pecha.

    Jasne. Na mój widok sprzedawcy specjalnie szukali wybrakowanych
    egzemplarzy. I tak naście razy, przy m.in. SE: T68, T610, K600i, P900,
    M600i, P1; Nokiach 6800, E70, E65, E50, E51 oraz HTC TyTN2. Wszystkie
    telefony z tej listy w moim odczuciu były gorzej wykonane od iPhona -
    przeciętny lub wręcz kiepski plastik, słabo spasowany, skrzypiący,
    wycierające się klawisze, łatwo rysujące się ekrany, przycinające się
    zawiasy, niekontaktujące joysticki i inne takie drobne niuanse. W
    porównaniu z nimi iPhone to majstersztyk sztuki
    dizajnersko-inżynieryjnej.
    No dobra, z tej listy najchlubniej wybija się Nokia E51, co tym
    bardziej zaskakuje przy jej dość niskiej cenie, jednak wygoda używania
    jest na kiepskim poziomie.

    Tak jak kiedyś interesowałem się rynkiem komórek i dość często
    zmieniałem telefony, to odkąd mam iPhona właściwie zupełnie wypadłem z
    obiegu, bo jak będę zmieniał, to raczej tylko na nowszy model. Owszem,
    ma swoje wady, jednak w mojej ocenie ma ich najmniej spośród wszystkich
    innych telefonów jakie miałem i przy moim profilu używania sprawdza się
    niemal idealnie.

    de Fresz