  • Data: 2010-02-11 21:03:10
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Tylko dlatego, że mają jabłko? Leika też dla szpanerów?
    > To że ja i Ty nie kupimy jej, nie znaczy, że ktoś inny kto to kupi
    > jest lanserem.

    wiesz ja zwykle kupuję patrząc na cechy produktu (cechy użytkowe dodam)

    jabłka nie mają jakiś wybitnie specjalnych cech użytkowych które by
    skłaniały mnie do ich zakupu, podobnie leika, kiedyś leika była synonimem
    precyzji, niezawodności i jakości, dzisiaj bym tego już nie powiedział.

    posłuchaj czasem dlaczego ludzie kupują jabłka...