  • Data: 2010-02-11 22:19:27
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-11 13:48:30 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Uważasz, że działają bez badań rynku?

    Jak wszyscy badają rynek i wyciągają z tych badań jakieś tam wnioski,
    na podstawie których konstruują produkty. Jak się nie zgadzasz z ich
    wnioskami, zawsze możesz iść do konkurencji, która doszła do innych.

    > Wiesz, zgadzam się że SE to skrzypiący plastik i badziewie. Ale to moje
    > badziewie przeżyło już dwa okoliczne iphony. Jak bogowie pozwolą, przeżyje
    > trzeciego.

    Ciekawe, w swoim otoczeniu mam w sumie bo ja wiem, z 15 iPhonów, może
    nawet więcej, są tam sztuki z każdej generacji. Żaden jeszcze nie padł.
    A nie, przepraszam, jeden trafił do serwisu po niefartownym spotkaniu z
    betonem, poprzedzonym 2 metrowym lotem - działał, ale ekran pękł i stał
    się półużyteczny. Jako kontrprzykład mógłbym dać stertę służbowych
    Nokii z serii średnich tzw. biznesowych, których padło naście na
    kilkadziesiąt (w tym niektóre dosłownie się rozpadły - np. 6230 czy
    E50). No i?

    de Fresz