  • Data: 2010-02-11 11:49:06
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 23:50:48 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > TTST, OSD. Rozumiem, że od Apple arbitralnie ustali co potrzebuje ZU.

    A jakaś inna firma robi to w odmienny sposób? Jakieś plebiscyty,
    głosowania dotyczące funkcjonalności nadchodzących produktów, księgi
    skarg i zażaleń?

    > Musiałeś mieć poważnego pecha.

    Jasne. Na mój widok sprzedawcy specjalnie szukali wybrakowanych
    egzemplarzy. I tak naście razy, przy m.in. SE: T68, T610, K600i, P900,
    M600i, P1; Nokiach 6800, E70, E65, E50, E51 oraz HTC TyTN2. Wszystkie
    telefony z tej listy w moim odczuciu były gorzej wykonane od iPhona -
    przeciętny lub wręcz kiepski plastik, słabo spasowany, skrzypiący,
    wycierające się klawisze, łatwo rysujące się ekrany, przycinające się
    zawiasy, niekontaktujące joysticki i inne takie drobne niuanse. W
    porównaniu z nimi iPhone to majstersztyk sztuki
    dizajnersko-inżynieryjnej.
    No dobra, z tej listy najchlubniej wybija się Nokia E51, co tym
    bardziej zaskakuje przy jej dość niskiej cenie, jednak wygoda używania
    jest na kiepskim poziomie.

    Tak jak kiedyś interesowałem się rynkiem komórek i dość często
    zmieniałem telefony, to odkąd mam iPhona właściwie zupełnie wypadłem z
    obiegu, bo jak będę zmieniał, to raczej tylko na nowszy model. Owszem,
    ma swoje wady, jednak w mojej ocenie ma ich najmniej spośród wszystkich
    innych telefonów jakie miałem i przy moim profilu używania sprawdza się
    niemal idealnie.

    de Fresz