  • Data: 2010-02-11 10:27:16
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 02:48:18 +0100, dominik napisał(a):

    > To się okaże jeszcze.

    Okaże się.

    > I do tej pory nie ma urządzenia które robi to na przyzwoitym poziomie. Co
    > z tego że i z komórki można czytać? Jakoś.. :)

    > Nareszcie!!!1 :)

    Te wszyskie beznadziejne galerie, panoramy, serwisy lokalizacyjne, VOD
    przez sieć - faktycznie, komu potrzebny ten flash.

    > Do prostej ta dotykowa będzie ok.

    Dotykowa nadaje się co najwyżej do wysłania SMSa. Do napisania maila już
    nie.

    > To nie czasy jednokliku i wiecznej
    > kalibracji. Zresztą dzisiaj większość nowych telefonów ma klawiaturkę
    > ekranową i ludzie powoli doceniają. Tu będzie całkiem wygodna naprzeciw temu.

    Tu jakby nie o to chodzi. Spróbuj mi odpisać na kolejny post z klawiatury
    ekranowej.

    > Czemu tylko Ty go w tym wątku wyznajesz? :)

    Ja? Oszalałeś chyba :P

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."