  • Data: 2009-03-27 09:27:40
    Temat: Re: Lustrzanka cyfrowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Mar 2009, Mirek wrote:

    > Czyli reasumując, łatwiej zobaczyć, co byłoby ewentualnie
    > ndidiświetlone lub przepalone chwilę temu ;)

    To prawda - użytkowanie mam przećwiczone jedynie z aparatem, w którym
    w takich warunkach trzeba sobie AF wybić z głowy, a szybkość AF
    w ogóle nie mieści się w warunkach "porażająca" ;) - ale skoro idzie
    o podgląd ekspozycji to odstęp jakościowy do tego co widać
    *przed* zdjęciem na lustrzance wobec hybrydy z histogramem
    jest spory.
    W pełnym słońcu przede wszystkim :)

    > Niestety wiele osób na podstawie lektury folderów

    A, no na czymś muszą się nauczyć oceniania samego marketingu :>

    > Choćby dlatego, że najlepszy aparat, którego nie masz przy sobie nie
    > zrobi zdjęcia.

    Zgadza się w całej rozciągłości.

    pzdr, Gotfryd