  • Data: 2009-03-27 12:31:38
    Temat: Re: Lustrzanka cyfrowa
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek pisze:

    > To trzeba użyć argumentu o niedostępności, a nie o przepłacaniu.
    > Inna rzecz, czy stabilizacja w takich szkłach Minolty, czy obiektywach
    > na M42 jest rzeczywiście aż tak potrzebna, ale to inny temat.
    > Zrozum, ja nie wypowiadam się (w tym wątku) czy lepsza jest
    > stabilizacja w korpusie, czy w obiektywie.
    > Polemizowałem tylko z argumentem finansowym (obiektywy są tansze, bo
    > nie muszą mieć stabilizacji).

    no ale tak jest :) to ze znajdzisz przypadki, iz cena jest podobna, nie
    ma wiekszego znaczenia. Przy cenie obiektywu rzedu 4tys zl jeden maly
    silniczek nie robi roznicy i moga go dawac nawet gratis, jednak w
    tanszych szklach roznica jest. Stary i nowy kit Canona roznia sie m.inn.
    "maniem" stabilizacji, no i roznica w cenie jest.
    Marx