  • 71. Data: 2009-06-15 11:12:37
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Chodzi o to, że 90% ludzi wydaje się, a nie widzą.
    > Owe 90% ludzi kończy brandzlowanie sprzętem po góra pięciu latach i
    > kupuje kompakta pozostając z dziesiątkami tysięcy nigdy nieobrobionych
    > rawów.
    ??? jakich rawow? to te pliki co nic ich nie otwiera? na dvd nie
    dzialaja? na dodatek sa 5x wieksze niz jpg? :)
    Marx

  • 72. Data: 2009-06-15 11:17:00
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Absolutnie kompakt.
    > Lustro da Ci potencjalnie lepszą jakość. Tylko nikt tu nie powie, iż do
    > tej jakości potrzeba sprawnego posługiwania się którymś z kombajnów do
    > obróbki (w praktyce photoshopem). Jak Ci przyjdzie przelecieć tak
    > kilkaset zdjęć, to dość szybko poprzestaniesz na jopegach prosto z
    > puszki, a wtedy cały potencjał się ultotni. Zostaniesz za to z
    > nieporęcznym w klamotem.

    zawsze mozna sprzedac
    nie wiem po co ludzie na sile chca przekonac do lustrzanki/kompaktu. To
    nie slub, nie jest na cale zycie. Jak nie podejdzie - sprzedasz i tyle
    Marx

  • 73. Data: 2009-06-15 11:18:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h14m14$8tj$1@node1.news.atman.pl>,
    "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > To dotyczy nie tylko kompaktów z najniższej półki. Także Panasonici z
    > wyższych półek tak mają. Nie wiem jaki to był konkretnie model, ale miał
    > stopkę na zewnętrzną lampę błyskową.

    E, czepiasz sie.

    Sa rozne kompakty (w znaczeniu: nielustrzanki).
    A co do tych idiotoodpornych kompaktow z wykrywaniem twarzy, usmiechow i
    jeszcze Bog wie czego, to takie jest zapotrzebowanie spoleczne niestety.
    Niektorzy wlasnie takich potrzebuja.
    Nie chcesz - nie kupuj. Nikt cie nie zmusza. Ale daj zyc innym (dla
    ktorych taki wlasnie kompakt jest lepszy niz wypasiona lustrzanka).

    TA

  • 74. Data: 2009-06-15 11:20:33
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marx napisał(a):

    > A co, masz zieloną żonę?

    Może pocałował żabkę i stała się księżniczką?

    wer

  • 75. Data: 2009-06-15 11:23:17
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > Nie chcesz - nie kupuj. Nikt cie nie zmusza. Ale daj zyc innym (dla
    > ktorych taki wlasnie kompakt jest lepszy niz wypasiona lustrzanka).

    Nie zamierzam kupować na razie kompakta. Ale chyba warto ostrzec osoby,
    które zamierzają kupić lepszy kompakt, że jeśli liczą na tryb M, to mogą
    się zawieść i to mocno.

    wer

  • 76. Data: 2009-06-15 11:25:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h157jm$gtd$1@news.dialog.net.pl>, Kaiko <s...@s...pl>
    wrote:

    > Wiesz Pawle po to wymyślili samochód aby człowiekowi było łatwiej
    > dojechać do celu niż na koniu. Niedoszukiwałbym się w tym
    > beznadziejności, że się to takie mocno popularne zrobiło bo to tylko
    > następstwo wysokiej dostępności. Powiedzmy też szczerze, że jakbyś
    > zobaczył dzisiaj kuriera na koniu to byś był nieco zmieszany. Co w żaden
    > sposób nie oznacza, że by Twej paczki nie dostarczył, ale ja bym jednak
    > wolał tego z samochodem :) Proste.

    Jak widac kierujesz sie uprzedzeniami/stereotypami.
    Owszem, w miescie kurier konny nie ma racji bytu. Za to w terenie i
    owszem.
    Za to w miescie calkiem realna konkurencja dla kurierow samochodowych sa
    kurierzy rowerowi.
    Tak, ze twoj wydawaloby sie blyskotliwy przyklad jest bezsensowny.

    TA

  • 77. Data: 2009-06-15 11:25:46
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Paweł W. napisał(a):

    > A ja nie. Mam Pentaksa K110D(K100D), który jest dość małym aparatem.
    > Wraz z kitowym 18-55 mieści się do większej kieszeni kurtki i jest dość
    > lekki w takim zestawie. Mimo tego zdecydowałem się na kupno małego
    > kompakta,

    Jakiego?
    Wiem, jaki jest najlepszy miniaturowy kompakt (jeden z szerokokątnych
    ixusów), ale on jest najlepszy samodzielnie. Jako uzupełnienie
    lustrzanki przydałby się mały i pancerny, może nie mieć szerokiego kąta.

    bo nie chce mi się tachać lustrzanki wszędzie, gdzie idę, a

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 78. Data: 2009-06-15 11:27:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h1507f$fet$1@inews.gazeta.pl>,
    "Matt " <m...@g...pl> wrote:

    > Tryb zielony powinien być oznaczony ikoną "żony", niezależnie od klasy
    > aparatu.

    Czy uwazasz, ze kobieta nie moze byc dobrym fotografem?
    No coz, wydaje mi sie ze jestes przykladem tzw. meskiego szowinizmu.

    TA

  • 79. Data: 2009-06-15 11:40:57
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > Jak widac kierujesz sie uprzedzeniami/stereotypami.

    skoro używanie lustrzanki do fotografii to jest stereotyp to mi po
    prostu ręce opadły. Wybacz ale... zostawię to bez komentarza.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 80. Data: 2009-06-15 11:41:48