    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustro czy kompakt?
    Date: Mon, 15 Jun 2009 13:18:40 +0200

    In article <h14m14$8tj$1@node1.news.atman.pl>,
    "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > To dotyczy nie tylko kompaktów z najniższej półki. Także Panasonici z
    > wyższych półek tak mają. Nie wiem jaki to był konkretnie model, ale miał
    > stopkę na zewnętrzną lampę błyskową.

    E, czepiasz sie.

    Sa rozne kompakty (w znaczeniu: nielustrzanki).
    A co do tych idiotoodpornych kompaktow z wykrywaniem twarzy, usmiechow i
    jeszcze Bog wie czego, to takie jest zapotrzebowanie spoleczne niestety.
    Niektorzy wlasnie takich potrzebuja.
    Nie chcesz - nie kupuj. Nikt cie nie zmusza. Ale daj zyc innym (dla
    ktorych taki wlasnie kompakt jest lepszy niz wypasiona lustrzanka).

    TA