  • 1. Data: 2009-06-13 15:29:27
    Temat: kodak - klapka baterii
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich bywalców grupy :-)
    Mam cyfrówkę - Kodak EasyShare CX6330
    i problem z klapką, pod którą mieszczą się akumulatorki (czy baterie).
    Po upadku ułamały się zaczepienia, które przytrzymywały tę klapkę.
    Była naprawiane poprzez "dolepienie" takich zaczepień (sanek).
    Niestety aparat wypadł mi z ręki ponownie i teraz ułamał się ten dorobiony
    element
    i drugi.
    Wszystko, poza tym, jest dobre w aparacie.
    Teraz to tylko wymiana tej plastikowej części.
    A może jest jakiś inny "patent" przymocowanie klapki dociskającej
    akumulatory?
    Nie chciałabym, aby koszty naprawy przekraczały wartość aparatu.
    Może coś poradzicie?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-06-13 16:02:37
    Temat: Re: kodak - klapka baterii
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    Krycha pisze:
> [...]
    > dorobiony element
    > i drugi.
    > Wszystko, poza tym, jest dobre w aparacie.

    A skleić taśmą lub dobrym klejem tego się nie da?

  • 3. Data: 2009-06-14 12:21:13
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A może jest jakiś inny "patent" przymocowanie klapki dociskającej
    > akumulatory?
    > Nie chciałabym, aby koszty naprawy przekraczały wartość aparatu.
    > Może coś poradzicie?

    takie to juz sa gowniane plastiki w tych czasach, ze sa nienaprawialne

    sprobuj opaske zaciskowa - taka czarny pasek plastiku, ktory sie zaciska.

    da sie to nawet otwierac kilka razy podwazajac jezyczek zamka czyms waskim -
    moze nie jest to najwygodniejsze i estetyczne, ale mocne!

    p, zul

  • 4. Data: 2009-06-14 20:34:15
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Smoczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A skleić taśmą lub dobrym klejem tego się nie da?

    Obwiązywałam to gumką recepturką, ale okazała się za słaba.
    Zaczęłam zaklejać taśmą klejąca szarą, ale też nie trzyma dobrze
    i jest kłopotliwa, bo podczas otwierania do wymiany akumulatorków
    rwie się i nie dane się ponownie użyć, a nie zawsze mam ze sobą rolkę taśmy.
    Wkładam naładowane akumulatorki, a za chwilę aparat nie działa, bo nie ma
    dobrego docisku na akumulatorach.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 5. Data: 2009-06-14 20:39:57
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    (...)>
    > sprobuj opaske zaciskowa - taka czarny pasek plastiku, ktory sie zaciska.
    (...)

    Nie bardzo wiem o czym myślisz.
    Takie coś
    http://www.wilamowski.com.pl/opaski-zaciskowe-24-100
    -p-789.html?zenid=67f2c85342f7501f3c577657e9602187 ?

    Tylko to, żeby zdjąć trzeba przeciąć.
    Może coś bardziej elastycznego.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2009-06-14 20:43:18
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > sprobuj opaske zaciskowa - taka czarny pasek plastiku, ktory sie zaciska.

    Znalazłam jakieś nylonowe wielokrotnego użycia
    http://www.elementyadsys.pl/-c-7_218.html
    Spróbuję poszukać to w sklepach i zobaczę czy zadziała.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 7. Data: 2009-06-14 21:39:34
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Takie coś
    > http://www.wilamowski.com.pl/opaski-zaciskowe-24-100
    -p-789.html?zenid=67f2c85342f7501f3c577657e9602187 ?

    > Tylko to, żeby zdjąć trzeba przeciąć.

    czy Ty czytasz, co ja pisze ??

    "da sie to nawet otwierac kilka razy podwazajac jezyczek zamka czyms
    waskim -
    moze nie jest to najwygodniejsze i estetyczne, ale mocne!"

    i tyle w temacie :]

    zul

  • 8. Data: 2009-06-15 05:13:53
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Krycha wrote:
    > A może jest jakiś inny "patent" przymocowanie klapki dociskającej
    > akumulatory?

    Sa rozne sposoby. Nie wiem, czy byle serwis komorkowy sobie z tym poradzi
    (pewnie nie), ale... widzialem juz naprawione klapki - z wtopionymi w
    plastik sztywnymi drucikami. Zzewnatrz wyglada to estetycznie i trzyma
    dostatecznie mocno. Tylko nie bardzo wiem, gdzie moga Ci cos takiego
    zrobic. Nie w kazdym serwisie pracuje taki zapaleniec.

    k,

  • 9. Data: 2009-06-15 20:50:33
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (pewnie nie), ale... widzialem juz naprawione klapki - z wtopionymi w
    > plastik sztywnymi drucikami. Zzewnatrz wyglada to estetycznie i trzyma

    Takie coś by mnie urządzało.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 10. Data: 2009-06-15 20:52:17
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    (...)>
> [...]
    > waskim -
    > moze nie jest to najwygodniejsze i estetyczne, ale mocne!"

    Ale takie operacje są poza moim zainteresowaniem.

    Pozdrawiam Krycha.