  • Data: 2009-06-15 11:25:46
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Paweł W. napisał(a):

    > A ja nie. Mam Pentaksa K110D(K100D), który jest dość małym aparatem.
    > Wraz z kitowym 18-55 mieści się do większej kieszeni kurtki i jest dość
    > lekki w takim zestawie. Mimo tego zdecydowałem się na kupno małego
    > kompakta,

    Jakiego?
    Wiem, jaki jest najlepszy miniaturowy kompakt (jeden z szerokokątnych
    ixusów), ale on jest najlepszy samodzielnie. Jako uzupełnienie
    lustrzanki przydałby się mały i pancerny, może nie mieć szerokiego kąta.

    bo nie chce mi się tachać lustrzanki wszędzie, gdzie idę, a

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)