  • Data: 2012-10-18 19:48:32
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-18 18:11, Pszemol wrote:

    > No wlasnie ze nie jest to to samo. Podejrzewasz ze nie ma zdjec zrobionych
    > SGSIII lub MAXXem Motoroli z fioletowym zafarbem... A ja sądze ze
    > ConsumerReports nie napisaloby czegos takiego bo straciliby totalnie zrodlo
    > kasy. Zauwaz ze nie czytalismy platnego raportu dostepnego dla
    > subskrybentow, czytalismy notatke w jakiejs gazecie ze ConsumerReports to
    > czy tamto.
    > Zamiast posadzac firme o nieuczciwosc trzeba sie przejsc do jakiejs
    > ksiegarni/biblioteki, odszukac ten raport a moze sie zdjecia znajda.

    Zeby zobaczyc purpurowy zafarb z iP5 nie musialem chodzic do czytelni/
    biblioteki czy gdziekolwiek indziej. Oczekuje, ze ten sam efekt zobacze
    w ten sam sposob. Poki co nic na to nie wskazuje:
    http://www.itproportal.com/2012/10/01/purple-flare-t
    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

    > Co do zadrapanych iPhone5 juz w pudelku to jeszcze nie widzialem na ten
    > temat raportu z pierwszej ręki, na razie same plotki. Egzemplarz wystawiony
    > do macania przez klientów w lokalnym dla mnie sklepie AT&T nie mial rys
    > wiec obawiam sie ze to tylko plotki nieprzychylnych ludzi..

    Tak, wielu jest wokol malkontentow, ciekawe ile dostal Linus z TechTips
    za szkalowanie imiania tej dobrej marki, choc z drugiej strony wygladal
    na bardzo zadowolonego posiadacza iP4. Nie, nie musisz udawac sie do
    czytelni/biblioteki, wystarczy poszukac na YT.

    > I chcesz aby ktos Ci przyniosl ten raport do domu i rozlozyl raport z
    > gazety na kolanach?

    Nie, chce zobaczyc zdjecie w sieci, tam gdzie widzialem zafarb iP5.
    Ja wiem, ze sprzedaz konkurencji nie umywa sie do sprzetu Apple ale
    chyba sprzedal sie wiecej niz jeden egzemplarz i moze komus udalo sie
    zlapac troche fioletu w obiektyw? Halo!!! Ma ktos troche tego
    fioletowego ze Sloncem na jednym obrazku??
    Podrzuccie cos bo bede musial sie kopnac do Archiwum X, zeby to zobaczyc ;]