  • Data: 2012-10-18 21:42:38
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > Śledzę ten wątek od początku. I pamiętam, że podawane były w nim również
    > inne testy, które też zanegowałeś.

    nie negowałem testów tylko uznanie cechy jako ważnej lub nieważnej.

    > I pamiętam również, że mimo kilku próśb atm nie znalazłeś fotek
    > potwierdzających twierdzenia organizacji o "niezkazitelnej reputacji".
    > To tyle o Twoim obiektywizmie i argumentacji.

    Słuchaj, a czemu uważasz ze ja tu mam komuś szukać jakichś fotek? Sadzisz,
    że ktoś mi tu za usługi płaci?
    Ja nigdy nie twierdziłem że jestem obiektywny jeśli chodzi o lubienie
    czegoś czy nielibienie... Skąd u Ciebie takie niedorzeczne pomysły??