  • Data: 2012-10-19 08:11:39
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k5pq9l$bst$1@dont-email.me...

    > Daj spokój z okresleniami tupu "przycisnie". Nie czuje sie przycisniety!
    > Podalem link do artykulu w gazecia powolujacej sie na raport organizacji
    > ConsumerReports, ktora wskazala SGSIII i MAXX jako smartfony majace ten
    > sam
    > problem z aparatem foto co iPhone5.
    > Nie obiecywalem nikomu, ze dam mu zdjecia!
    > Sam chetnie bym je zobaczyl...

    Powołałeś się na jeden artykuł stwierdzający: "SGSIII i MAXX jako smartfony
    majace ten sam
    problem z aparatem foto co iPhone5". Jeden. Nawet nie podający przykładu.
    Traktujesz go jako prawdę objawioną, bazując na "nieskazitelnej opinii"
    organizacji, a odrzucasz inne informacje wskazujące niedoskonałości Twojego
    obiektu kultu jako stronnicze i hejterskie.

    > Takim tonem to porozmawiaj sobie z jakims kolega, nie ze mna, ok?

    Nie, nie ok. Ja nie mam tak niedouczonych kolegów.

    > Doskonale znam znaczenie tego slowa

    Gdybyś rozumiał, to nie zestawiałbyś tego określenia w jednym zdaniu ze
    słowem "lubię", które jest subiektywne (szczególnie w taki sposób jak to
    zrobiłeś).
    Chyba, że wreszcie przyznajesz się do fanbojstwa i wyznawcy wiary apple,
    która uniemożliwia jakikolwiek obiektywizm w dyskusjach o ogryzku i
    konkurencji.

    i dlatego zdaje sobie sprawe ze swojego
    > naturalnego dla nas wszystkich braku obiektywizmu.

    Mów za siebie.