  • Data: 2012-10-18 22:54:13
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > He, he, he... Stały unik Pszemola... Piszesz głupoty, nie masz na nie
    > poparcia, a jak Cię przycisnąć, to piszesz teksty w powyższym stylu. Żałosne.

    Daj spokój z okresleniami tupu "przycisnie". Nie czuje sie przycisniety!
    Podalem link do artykulu w gazecia powolujacej sie na raport organizacji
    ConsumerReports, ktora wskazala SGSIII i MAXX jako smartfony majace ten sam
    problem z aparatem foto co iPhone5.
    Nie obiecywalem nikomu, ze dam mu zdjecia!
    Sam chetnie bym je zobaczyl...

    Wiec o jakich unikach piszesz?

    > Znasz znaczenie słowa obiektywizm? Najwyrażniej nie. Doucz się.

    Takim tonem to porozmawiaj sobie z jakims kolega, nie ze mna, ok?

    Doskonale znam znaczenie tego slowa i dlatego zdaje sobie sprawe ze swojego
    naturalnego dla nas wszystkich braku obiektywizmu.