    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Date: Sat, 13 Oct 2012 08:35:33 -0500

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:50781420$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > W każdym teście obiektywów na portalach foto flara jest jedną z istotnych
    > testowanych cech, która może mocno obniżyć ocenę końcową. Nie jest to
    > problem ani rzadki, ani nie występuje w bardzo specyficznych sytuacjach.
    > Mając odpowiedni produkt nie trzeba ograniczać zdjęć pod słońce.

    Tu problem nie dotyczy wszystkich zdjęć pod słońce tylko specyficznych
    ujęć, gdzie źródło silnego światła jest tuż poza ramką kadru...
    Dużo takich zdjęć robisz? Bo ja, z tego co staram się sobie przypomnieć,
    to kieruję aparat w stronę słońca tylko przy fotografii zachodu Słońca.
    I takie zdjęcia nie są na iPhone zapurpurowione.

    > A wystarczy przemyślana konstrukcja obiektywu i odpowiednie powłoki
    > antyrefleksyjne...

    Z tego co piszą w Consumer Reports, nieprzemyślaną konstrukcję
    obiektywu ma również Samsung Galaxy SIII oraz Motorola Razr MAXX
    bo te telefony również cierpią na podobny efekt przy zdjęciach pod słońce.