  • Data: 2012-10-13 17:25:47
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20121012103329.5b4642c7@babcia-workstation...

    > No ja rozumiem że dla kogoś z Ameryki "Warszawa" i "Wola Mrokowska"
    > są bardzo podobne. Dla mnie jakoś nie.

    Nigdzie nie napisałem że te dwa słowa są podobne!
    Napisałem że Ty w pośpiechu, przez pomyłkę nie napisałeś Warszawa
    tylko Wolszawa, na przykład, i spellchecker wymyślił inną nazwę miasta.
    Dlatego pytałem czy próbowałeś eksperyment powtórzyć... Spróbuj!
    Niestety spellchecker czasem płata figle:
    http://www.damnyouautocorrect.com/7242/15-most-popul
    ar-autocorrects-from-march-2011/

    > A eksperyment polecam powtórzyć
    > Tobie z dowolnym urządzeniem z iOS6 - tylko żebyś się nie zdziwił.

    Ja chętnie bym zrobił ale nie mam niczego z iOS6.
    Dlatego pytam czy Tobie się udało powtórzyć.