  • Data: 2012-10-15 10:10:34
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Sura wystukał, co następuje:

    > Dialer jest mało wygodny i nie obsługuje funkcji wybierania po literze,
    > czyli np. Wojciech Sura (w normalnych telefonach) można znaleźć szybko
    > wpisując 96524324...

    paCZ! to samo w androidzie!
    > W emailach nie istnieje opcja zaznaczania wszystkich i ustawiania jako
    > przeczytane, więc na dzień dobry wylądowałem z przeszło 700 emaili
    > oznaczonymi jako nieprzeczytane i bez możliwości seryjnej zmiany tego
    > statusu.

    j/w
    A do tego w śmiesznym androidzie nie można wyłączyć popi^Wirytującego
    wątkowania...

    > Jeśli chodzi o
    > dostęp do Internetu, to masz badzIEwie, w markecie nie znalazłem
    > nigdzie Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry
    > mułu.

    Dlaczego?

    > Komórka zdjęcia robi marne, HTC Desire Z robił o niebo lepsze,
    > teraz mogę porównać je tylko z SGS3, ale nie mam zamiaru tego robić,
    > bo to nie ta klasa telefonu.

    No tak... wszystkie telefony z androidem robią super-hiper zdjęcia...

    > Jeśli chodzi o rozkłady jazdy, to nie
    > wiem, czy w gąszczu programów do puszczania bąków siedzących w
    > Microsoftowym markecie odpowiedni program znajdziesz.

    http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/transpor
    toid-beta/928fbe8a-8880-
    4d54-acf6-744fba7b4fa0

    > Bo wiesz, że to
    > jest jedyny sposób instalacji oprogramowania na WP7? Na Androidzie
    > zawsze w razie czego możesz siorbnąć apk i zainstalować. Tu nie.

    No tak... Jaki procent użytkowników androidów odznacza opcję 'zezwalaj
    instalować spoza marketu'?

    > Uważam, że pierwszy lepszy tani Wildfire jest o niebo wygodniejszy od
    > tego WP7. Ale mam wrażenie, że się uparłeś, więc pewnie sam się
    > będziesz musiał o tym przekonać.

    *TY* uważasz, wiesz - różni ludzie mają różne potrzeby i wymagania...