  • Data: 2012-10-15 14:28:58
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20121015114754.69d6b100@babcia-workstation...
> [...]
    ar-autocorrects-from-march-2011/

    > Autouzupełnianie i spellchecker w tablecie mam wyłączony od pierwszego
    > dnia użytkowania iPada. Nie cierpię gdy urządzenie w prymitywny sposób
    > próbuje wymusić co innego niż ja chcę.

    OK.

> [...]
    > oddaleniu bo tylko ze 150-200 metrów jeden od drugiego. Ale za to po
    > dwóch stronach dość szerokiej arterii. Obrys budynków które nie
    > istnieją - co więcej na podglądzie z satelity wyraźnie widać że jest co
    > innego - obejrzyj sobie ulicę Twardą w Warszawie. Sprawdź sobie
    > wszystko - dla porównania weź np zumi.pl czy Targeo jak Google
    > niewiarygodne do porównania. A to tylko kilka minut przed chwila z
    > emejzin mapami Appl-a."
    >
    > Zwracam uwagę na ostatnie zdanie. O to: "A to tylko kilka minut przed
    > chwila z emejzin mapami Appl-a." Zwłaszcza na frazę "przed chwilą"

    I co z tego wynika?
    Nie napisałeś że próbowałeś ponownie znaleźć ten sam adres...
    Próbowałeś? To napisz że próbowałeś...

    > Jak nie wierzysz to idź do sklepu - mają tam egzemplarze okazowe - i
    > sobie sprawdź jak jak nie dowierzasz innym. Tylko nie wiem czy trafisz
    > do takiego sklepu bo sam Apple nie za bardzo wie gdzie one są. iSpot w
    > Polsce znajduje jeden - we Wrocławiu.

    To nie jest kwestia niewiary komuś- nie wmawiaj mi proszę czegoś takiego.
    Pytam się Ciebie czy próbowałeś powtórzyć to samo bez pośpiechu czy nie.