  • Data: 2012-10-15 19:11:31
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20121015151150.47aef1ec@babcia-workstation...

    > Że przed chwilą (teraz już dawniej bo minęło parę dni) sprawdziłem.
    > Widzę że logicznie nie potrafisz wywnioskować czegoś co Ci się wprost
    > nie napisze.

    Nie wywnioskować tylko odgadnąć...
    To, że napisałeś, że przed chwilą sprawdziłeś coś innego nie znaczy
    dla mnie że sprawdziłeś tamtą Wolę zamiast Warszawy.
    No ale jeśli dla Ciebie oczywiste jest że wszyscy czytają Ci w myślach...
    :-)

    > Nie próbowałem bo co tu próbować. Wyszukałem ponownie. Z identycznym
    > efektem. Przed chwilą pokazałem koledze - posiadaczowi iPhone 4S z iOS
    > 5.x - zaprawdę był pod głębokim wrażeniem precyzji emejzing map.

    OK, przyjmuję do wiadomości po raz setny: mapy Apple są skopane.
    Myślę że możemy przestać się teraz podniecać tym tematem do czasu
    jakiegoś nowego revision iOS lub choć tej aplikacji.