  • Data: 2012-10-15 08:36:26
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2012 o 20:15 Piotr M <x...@x...xx> pisze:
    > Ja potrzebuje fona do dzwonienia, smsowania, mailowania, mapowania, jako
    > notatnik i terminarz co by się to synchronizowało z kompem, słuchania
    > radia nieraz (arenagsm mówi że ma RDS), do rozkładu MPK i nieraz na
    > szybko jakieś info znaleźć potrzebuje w necie. No i fotki też robię
    > fonem.. reszta mnie nie obchodzi, dawno już wyrosłem z innych rzeczy ;)
    >
    > Czy któraś z tych użyteczności jest do kitu w osiemsetce?

    Dialer jest mało wygodny i nie obsługuje funkcji wybierania po literze,
    czyli np. Wojciech Sura (w normalnych telefonach) można znaleźć szybko
    wpisując 96524324... Smsów nie używałem, więc trudno mi ocenić. W emailach
    nie istnieje opcja zaznaczania wszystkich i ustawiania jako przeczytane,
    więc na dzień dobry wylądowałem z przeszło 700 emaili oznaczonymi jako
    nieprzeczytane i bez możliwości seryjnej zmiany tego statusu. W radiu *nie
    ma* RDSu. Pytałem na infoczacie Nokia Care, więc chyba jest to bardziej
    wiarygodne źródło od arenygsm? Poza tym, do licha, miałem ten telefon w
    ręce i takiej opcji nie znalazłem. Wspominałem już, że zapisanych stacji
    radiowych nie da się nazywać, więc lądujesz tylko z listą częstotliwości i
    pamiętaj sam, które radio jest gdzie. Jeśli będziesz chciał słuchać mp3,
    to zainstaluj już sobie na komputerze Microsoft Zune, bo to jest jedyny
    sposób na synchronizację muzyki z telefonem (swoją drogą, czym w założeniu
    jest ten Zune i czym jego założenia różnią się od WMP?) Jeśli chodzi o
    dostęp do Internetu, to masz badzIEwie, w markecie nie znalazłem nigdzie
    Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry mułu.
    Komórka zdjęcia robi marne, HTC Desire Z robił o niebo lepsze, teraz mogę
    porównać je tylko z SGS3, ale nie mam zamiaru tego robić, bo to nie ta
    klasa telefonu. Jeśli chodzi o rozkłady jazdy, to nie wiem, czy w gąszczu
    programów do puszczania bąków siedzących w Microsoftowym markecie
    odpowiedni program znajdziesz. Bo wiesz, że to jest jedyny sposób
    instalacji oprogramowania na WP7? Na Androidzie zawsze w razie czego
    możesz siorbnąć apk i zainstalować. Tu nie.

    Jedyną rzeczą, która spodobała mi się bardziej niż w Androidzie to
    ładniejsze animacje interface'u i fakt, że jest on wszędzie spójny, co
    ułatwia życie, gdy się do niego przyzwyczai. Same kafelki w porównaniu z
    widgetami, które teoretycznie mają zastąpić są do kitu, w praktyce używa
    się ich jak ikon na pulpicie.

    Uważam, że pierwszy lepszy tani Wildfire jest o niebo wygodniejszy od tego
    WP7. Ale mam wrażenie, że się uparłeś, więc pewnie sam się będziesz musiał
    o tym przekonać.

    Ja mocno żałuję, że nie poczytałem wcześniej opinii na temat tego złomu
    choćby na Skąpcu, bo w ten sposób bardzo głupio zmarnowałem przedłużenie
    umowy u operatora.

    Pozdrawiam -- Spook.