  • Data: 2010-01-07 22:24:42
    Temat: Re: Lublin - Zakopane , która trasą?
    Od: Rafał K. <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > j. w.

    Dlaczego to jest najgorsza opcja ? Niech ktos wytlumaczy ;-) Jedyna wada
    kiedys to byly korki na tej drodze ze wzgledu na przebudowy, ale obecnie
    widze ze nie ma specjalnie wiekszych robot... droga lekko dalsza, ale
    przynajmniej pierwszorzędna (odsniezanie tez w razie jak sypneloby).

    Jestem ciekawy dlaczego tak sadzicie :-)

    Skory jestem na ta opcje Lublin - Sandomierz - Pacanow - Krakow.... Ale jaki
    jest stan tej drogi (nawierzchnia) itp. ?