  • 1. Data: 2010-01-07 13:22:33
    Temat: Lublin - Zakopane , która trasą?
    Od: Rafał K. <b...@b...pl>

    Witam,

    W poniedzialek jade na pade dni do Zakopanego. Wyjazd z Lublina (godzina
    kolo 8 rano). Dawno w tamtych okolicach poludnia Polski nie jezdzilem
    (szczegolnie w zimie) i waham sie ktoredy jechac, moje typy pozniej (co
    byscie wybrali? moze ktos jezdzil ostatnio tymi trasami). Dodam ze jade bez
    lancuchow na kola , wiec odpadaja wszelkie gorskie przejazdy raczej....

    1. Lublin - Sandomierz - Pacanow - Kraków (tutaj jakas obwodnica jest na
    Zakopianke?) - Zakopane. [Trasa najkrotsza , ale wiele razy mowiono mi ze
    ciasno , TIRy , kupa busow itp.].

    2. Lublin - Rzeszów - Tarnów - Bochnia - pozniej za Bochnią skret na
    Myślenice do Zakopianki - Zakopane [Trasa moim zdaniem OK , szczegolnie
    Lublin-Rzeszow, lecz nie wiem co sie dzieje obecnie na 4rce ? Roboty drogowe
    czy sa duze? Trasa dalsza , ale lepszej jakosci i szybsza]

    3. Lublin - Radom - Kielce - Kraków (jak tu ominąć Krakow? Jest
    obwodnica?) - Zakopane [Ta trase wielu poleca , moim zdaniem jest najdalsza,
    trasa Lublin - Radom jest srednia, dalej nie wiem co sie obecnie dzieje, no
    i co z Krakowem aby tam nie stac].

    To moje 3 typy i sam nie wiem ktory na warunki zimowe najlepszy
    (najbezpieczniejszy za razem), moze ktos cos poradzi i doradzi :-) Dziekuje
    za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-07 13:27:19
    Temat: Re: Lublin - Zakopane , która trasą?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    W góry w taką pogode bez łańcuchów ?

    Polecam wziąć kamerę i nakręcić jak sie zlizgasz ;) I opisać potem swoje
    wrażenia na grupie jak* wrócisz.

    * czytaj o ile wrócisz.

  • 3. Data: 2010-01-07 13:39:09
    Od: yaro <y...@y...pl>

    > W góry w taką pogode bez łańcuchów ?

    przesadzasz misiu-pysiu ;)

    --
    yaro

  • 4. Data: 2010-01-07 13:44:47
    Od: marjan <k...@g...com>

    Rafał K. pisze:
> [...]
    >

    > To moje 3 typy i sam nie wiem ktory na warunki zimowe najlepszy
    > (najbezpieczniejszy za razem), moze ktos cos poradzi i doradzi :-)

    Może z wykorzystaniem DK28? Przelatując przez Nowy Sącz nie będziesz
    miał dużo dalej, a ominiesz Kraków i znaczną część Zakopianki.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 5. Data: 2010-01-07 17:38:58
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Może z wykorzystaniem DK28? Przelatując przez Nowy Sącz nie będziesz miał
    > dużo dalej, a ominiesz Kraków i znaczną część Zakopianki.

    nowy sacz to glupi pomysl naprawde ...

    Ja zawsze w tamte okolice jezdze przez janow->nisko->sandomierz->(Czasami
    mielec) i daej jak nr2.
    ale dzisiaj mowili ze ta droga zapieprzona sniegiem... :)

  • 6. Data: 2010-01-07 17:45:02
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Ja jadę:
    Lublin-Kraśnik-Stalowa Wola-Tarnobrzeg-Mielec-Tarnów-Wojnicz-Nowy Sącz
    Do Nowego Sącza można też z Brzeska zwłaszcza w zimie. Za Nowym Sączem to
    jak już pisano DK28 do Rabki albo jeszcze bardziej na południe przez
    Krościenko do Nowego Targu. Z tym, że znam dość dobrze te tereny, a w
    warunkach jak za oknem to trzeba mieć do nich respekt.

    pozdr
    lublex

  • 7. Data: 2010-01-07 20:00:24
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    chyba dawno nie jeździleś skoro piszesz takie rzeczy:)

    > 1. Lublin - Sandomierz - Pacanow - Kraków (tutaj jakas obwodnica jest na
    > Zakopianke?) - Zakopane. [Trasa najkrotsza , ale wiele razy mowiono mi ze
    > ciasno , TIRy , kupa busow itp.].

    wczoraj tamtędy jechałem do Nowego Sącza. jakie ciasno? jakie busy?? TIRów
    jak wszędzie
    Kraków omijasz wielkim łukiem obwodnicą. jedzie się git

> [...]
    > Lublin-Rzeszow, lecz nie wiem co sie dzieje obecnie na 4rce ? Roboty
    > drogowe czy sa duze? Trasa dalsza , ale lepszej jakosci i szybsza]

    chyba najgorsza opcja.

> [...]
    > najdalsza, trasa Lublin - Radom jest srednia, dalej nie wiem co sie
    > obecnie dzieje, no i co z Krakowem aby tam nie stac].

    Lublin Radom jest OK. Potem na Kielce ciasno i obwodnica Kielc spokojnie ale
    do Kraka też ciasno. No i musisz przebić się przez Kraków

    Ja bym wybrał wariant pierwszy
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-01-07 21:37:08
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kraków omijasz wielkim łukiem obwodnicą. jedzie się git
    Aczkolwiek obwodnica jest w tym wypadku z "niesłusznej" strony ;-)

    > chyba najgorsza opcja.
    j. w.

    Do góry, żeby jechać na dół ?
    Dlaczego nie od razu na Kielce ?

    Osobiście wolę boczne drogi,
    to pewnie jechałbym mniej więcej tak,
    jak map24 pokazuje:
    Kraśnik - Annopol - Staszów - Nowy Korczyn
    - Bochnia - Dobczyce - Mszana - Rabka,

    ew. z korektą przez Nowy Wiśnicz - Limanową,

    ew. Niepołomice - Wieliczka - Dobczyce,
    z wcześniejszą opcją przez Wisłę w Nowym Brzesku.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-01-07 22:24:42
    Od: Rafał K. <b...@b...pl>

    > j. w.

    Dlaczego to jest najgorsza opcja ? Niech ktos wytlumaczy ;-) Jedyna wada
    kiedys to byly korki na tej drodze ze wzgledu na przebudowy, ale obecnie
    widze ze nie ma specjalnie wiekszych robot... droga lekko dalsza, ale
    przynajmniej pierwszorzędna (odsniezanie tez w razie jak sypneloby).

    Jestem ciekawy dlaczego tak sadzicie :-)

    Skory jestem na ta opcje Lublin - Sandomierz - Pacanow - Krakow.... Ale jaki
    jest stan tej drogi (nawierzchnia) itp. ?

  • 10. Data: 2010-01-07 22:35:15
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Rafał K." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego to jest najgorsza opcja ?
    Długo, wolno, wysepki, tiry.

    > przynajmniej pierwszorzędna (odsniezanie tez w razie jak sypneloby).
    Od jakiegoś czasu jak sypie to w zasadzie jeżdżę wyłącznie bocznymi.
    Nie pchają się tam tiry i nie "składają się".
    Ci którzy nie są pewni swoich umiejętności / pojazdów też.

    Pzdr

    JKK