  • Data: 2012-06-19 01:12:07
    Temat: Re: Lot do celu (AI)
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jun 2012 22:53:39 +0200, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <s...@s...op.pl> wrote:

    >Hej!
    >
    >Crosspost na pl.sci.matematyka, pl.sci.fizyka i pl.comp.programming. FUT
    >na tę ostatnią.
    >
    >Sądzę, że temat pasuje na wszystkie trzy grupy, jeśli ktoś uważa, iż tak
    >nie jest, przepraszam za OT. Na pl.sci.matematyka pisałem o tym problemie,
    >ale w tym poście chcę go uściślić i opisać moje próby rozwiązania.

    nei mam czasy teraz odpisywac. na razie sciagnij sobie ksaizke, Steven
    M. LaValle, "Planning Algorithms"

    http://planning.cs.uiuc.edu/booka4.pdf

    Problem nalezy do katergorii "optimal control". Zacznij od rownania
    rozniczkowego a nie roznicowego

    Napsize pozniej

    A.L.