-
X-Received: by 10.49.47.10 with SMTP id z10mr1475469qem.7.1373754145128; Sat, 13 Jul
2013 15:22:25 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.47.10 with SMTP id z10mr1475469qem.7.1373754145128; Sat, 13 Jul
2013 15:22:25 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t19no1418207qam.0!news-out.g
oogle.com!f7ni2314qai.0!nntp.google.com!t19no1510494qam.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 13 Jul 2013 15:22:25 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <51e1b457$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.46.91;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.113.46.91
References: <kro8vi$d4o$1@node1.news.atman.pl>
<51e15459$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<51e1b457$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 13 Jul 2013 22:22:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498197
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 13 lipca 2013 22:11:05 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> W dniu 2013-07-13 21:11, k...@g...com pisze:
>
> > I co tym amperomierzem chciałbyś zmierzyć?
>
> Wyobraź sobie, że prąd ładowania.
>
> Nie wiem, czy pamiętasz pojazdy z PRL, które miały taki amperomierz
>
> fabrycznie zainstalowany - pokazywał, czy prad płynie "do" czy "od"
>
> akumulatora i z niewielką dokładnością jego wartość.
>
> Jeżeli na biegunie + jest zbyt duża choinka podłączeń, to spokojnie
>
> można zmierzyć na minusie byleby na czas pracy rozrusznika nie odłączać
>
> przewodu.
>
> Jacek
Aaaa, prąd ładowania. I jakiego się spodziewasz? Bo ja po 5 minutach po odpaleniu
spodziewam się ładowania na poziomie 250mA. Za to w pierwszej sekundzie po odpaleniu
w zależności od mocy alternatora 75A albo 50A albo 35A.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.13 00:58 RadoslawF
- 14.07.13 09:19 Jacek
- 14.07.13 09:25 Jacek
- 14.07.13 10:17 AZ
- 14.07.13 13:22 J.F.
- 14.07.13 13:30 k...@g...com
- 14.07.13 13:47 k...@g...com
- 14.07.13 14:15 J.F.
- 14.07.13 14:33 RadoslawF
- 14.07.13 15:22 k...@g...com
- 14.07.13 17:39 A.L.
- 14.07.13 17:43 A.L.
- 14.07.13 19:22 k...@g...com
- 14.07.13 20:22 A.L.
- 14.07.13 20:27 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=