  • 31. Data: 2013-12-25 13:24:48
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 13:05:19 +0100, Dawid napisał(a):

    > A jak coś wyskoczy to hamujesz nogami?

    Hamulcami.

    > Nie ma co z tobą dyskutować, lepiej oddaj prawko bo pozabijasz
    > wszystkich.

    Po co mam innych zabijać?

    > Teoretycznie poldek to super rakieta, masz rację i z tym żyj :-)

    To ty tak twierdzisz. Ja jedynie twierdzę że sytuacja gdzie auto jadące
    140 km/h jest na drodze najwolniejsze jest co najmniej dziwna.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2013-12-25 13:32:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > Wszyscy powyżej 140 km/h? Nie chce mi się wierzyć.

    23 lata temu jeździło się troche szybciej niż obecnie. Stary Polonez z
    silnikiem AA i 4-biegową skrzynią biegów, przy obciążeniu 5 osobami
    140km/h osiągał z trudem. I to było licznikowe 140.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2013-12-25 13:36:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > Polonez z 3 osobami i pełnym bagażnikiem (+ mnóstwem bagażu w miejscu 4
    > i 5 osoby) z gazem w podłodze bez problemu jedzie 140, po rozpędzeniu
    > oczywiście. Silnik 1.5.

    Ale który 1.5? AA (75KM) czy 1.5AB (82KM)? Poza tym - nawet AB z jedną
    osoba miewa problemy z utrzymaniem prędkości pod silny wiatr :(

    Spowolnienia. I tylko raz na 15 minut.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-12-25 13:47:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 13:36:59 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale który 1.5? AA (75KM) czy 1.5AB (82KM)? Poza tym - nawet AB z jedną
    > osoba miewa problemy z utrzymaniem prędkości pod silny wiatr :(

    Na pewno AB, to jedno z pierwszych Caro. Moc tych silników jest czysto
    teoretyczna, mój Swift mający 68 koni jeździ zdecydowanie sprawniej,
    mimo posiadania 3 biegów zamiast 5.

    > Spowolnienia. I tylko raz na 15 minut.

    Akurat hamuje wystarczająco. Niemniej fakt, musi się toto wystudzić -
    tarcze niewentylowane w końcu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 35. Data: 2013-12-25 15:09:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > Na pewno AB, to jedno z pierwszych Caro. Moc tych silników jest czysto
    > teoretyczna, mój Swift mający 68 koni jeździ zdecydowanie sprawniej,
    > mimo posiadania 3 biegów zamiast 5.

    Przejeździłem Polkiem MR93 1.5GLE (z silnikiem AB) dość sporo kkm. I
    na szybkość nie narzekałem. Raczej właśnie na problem z hamowaniem z
    dużych szybkości.

    > Akurat hamuje wystarczająco.

    Ale powyżej 140 nie możesz nawet na chwileczkę odpuścić, bo przestaje
    hamować.

    > Niemniej fakt, musi się toto wystudzić - tarcze niewentylowane w
    > końcu.

    Raczej problem z zaciskami i tłoczkami...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2013-12-25 16:49:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-25 12:49, Trybun pisze:

    > I doprawdy nie mam pojecia co Wy tu na grupie z tą klimą, że niby tak
    > osłabia osiągi. Z klima jeżdżę od zawsze i jakoś fizycznie nie
    > zauważyłem żeby jej wyłaczenie czy załączenie rzutowało na osiągi auta.

    Jaki masz silnik i jaki samochód?

    Lewis

  • 37. Data: 2013-12-25 17:02:46
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-25 16:49, Lewis pisze:

    > Jaki masz silnik i jaki samochód?

    Bo co? Bo nie ma kłopotów, to Ty chcesz mu je wyszukać na siłę.
    Również z klimą nie mam kłopotów (osiągi) i nie wiem dlaczego tak płaczecie.

  • 38. Data: 2013-12-25 17:06:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-25 17:02, Dawid pisze:

    > Bo co? Bo nie ma kłopotów, to Ty chcesz mu je wyszukać na siłę.
    > Również z klimą nie mam kłopotów (osiągi) i nie wiem dlaczego tak
    > płaczecie.

    Nie no tylko tak nie na miejscu jest rzucenie zdania bez jakiegokolwiek
    odnośnika.
    Ja u siebie też nie widzę różnicy czy mam klimę włączoną czy nie ale
    samochód wazy 1350kg i ma prawie 300KM :)

    Lewis

  • 39. Data: 2013-12-25 17:18:44
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-25 17:06, Lewis pisze:

    > Nie no tylko tak nie na miejscu jest rzucenie zdania bez jakiegokolwiek
    > odnośnika.
    > Ja u siebie też nie widzę różnicy czy mam klimę włączoną czy nie ale
    > samochód wazy 1350kg i ma prawie 300KM :)

    To soory, bo tu większość to takie baby pierdoluchy :-)

  • 40. Data: 2013-12-25 19:35:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-12-25 12:49, Trybun wrote:
    > I doprawdy nie mam pojecia co Wy tu na grupie z tą klimą

    Mam 150KM i podczas jazdy z nabitą świeżo klimą czuć jej włączenie. Co
    prawda należy mieć wyczucie samochodu, ale to widać. Dlatego bardzo mnie
    martwi jak to wygląda na codzień w tak małym silniczku. To co mnie
    zdziwilo to fakt, że tu albo nikt nie ma tekiej konfiguracji, albo
    jeżdzą z papierowymi torbami na glowie :)