-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 29 Dec 2013 14:34:06 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
References: <l9bvfs$5li$1@node2.news.atman.pl> <l9c1du$4qb$1@speranza.aioe.org>
<52b98f54$0$2366$65785112@news.neostrada.pl> <33ti9b3zqmm0$.dlg@myjk.org>
<l9clk3$4uk$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<q...@4...com> <1...@m...org>
<l9ncdl$5o5$1@node2.news.atman.pl>
<52bf3892$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
<l9neda$7vd$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l9neda$7vd$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <52c024cf$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1388324047 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2353 31.11.235.52:50331
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2282
X-Received-Body-CRC: 1488893332
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516335
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-28 22:04, Trybun pisze:
> W dniu 2013-12-28 21:46, Artur Maśląg pisze:
>>
>>> Zobacz jaka dysproporcja - mały silnik-duży silnik. Mustang z 140 na
>>> liczniku to przyjemne dźwiękowe bulgotanie spod maski, na obrotomierzu
>>> niecałe 2000 obrotów i informacja że spalanie jest na poziomie 6.5
>>> litra, a Skoda wydaje się być zarzynana...
>>
>> Bajki na pms są czymś wręcz naturalnym, ale Mustang przy 140km/h
>> i spożyciem 6,5l/100km jest czymś wręcz absurdalnym. Przy takich
>> pomysłach to nawet bociany wyzdychają :(
>
> Nie mam żadnych podstaw żeby negować wskazania komputera pokładowego.
> Owszem - nie wierzę mu bez zastrzeżeń, ale żeby otwarcie zanegować te
> wskazania, na to odwagi już nie znajdę.
To jest zepsuty. Chyba, że to chwilowy odczyt przy zdjęciu nogi z gazu,
bądź temperatura na zewnątrz. Jak masz wątpliwości to zatankuj ze 2-3
razy do pełna i przejedź się z deklarowaną prędkością po autostradzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.13 11:01 Myjk
- 30.12.13 15:24 Ergie
- 30.12.13 18:49 Trybun
- 30.12.13 18:50 Trybun
- 30.12.13 18:55 Cavallino
- 30.12.13 19:01 Artur Maśląg
- 30.12.13 19:05 Artur Maśląg
- 30.12.13 19:50 Trybun
- 30.12.13 19:50 Trybun
- 30.12.13 19:51 Trybun
- 30.12.13 21:02 Artur Maśląg
- 30.12.13 21:39 Artur Maśląg
- 31.12.13 17:28 Cavallino
- 31.12.13 17:29 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=