  • Data: 2013-12-30 21:02:13
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 19:50, Trybun pisze:

    > To Ty sobie próbujesz robić te "jaja".

    W żadnym wypadku. Ja pisałem o realnym zużyciu paliwa przy 140km/h.

    > Powiem tak - nie pisałem pracy
    > doktorskiej z spalania paliwa przez forda Mustanga poruszającego się z
    > prędkością 140 km/h. To tylko spostrzeżenie pasażera który zwrócił na to
    > uwagę - "Jedziesz 140 a on spala tak mało paliwa". Później gdy mi sie

    Aha, chwilowe spostrzeżenie pasażera :>

    > nigdzie nie spieszyło to preferowałem jazdy z taką właśnie prędkością.
    > Jeździłem trzema kolejnymi generacjami Mustangów, dzisiaj jednak jeżdżę

    Zaraz - powyżej piszesz o spostrzeżeniu przez pasażera chwilowego
    wskazania komputera pokładowego, a teraz już się rozwinęło na
    "Jeździłem trzema kolejnymi generacjami Mustangów,"? Hmmm, gdyby tak
    było, to wiedziałbyś, że one tyle nie palą przy 140km/h (zresztą nie
    tylko one).

    > już innym autem, tak więc nie mam możliwości podać symulacji zużycia
    > paliwa przy poszczególnych prędkościach przez takie auto.

    Nie chodziło o symulacje, tylko o weryfikację Twojej tezy o spalaniu
    6,5l/100km przez Mustanga (w zasadzie dowolnego).

    > Z tego co
    > pamiętam to było to rzeczone 6,5 litra przy 140 i 42 litry przy ruszaniu
    > z gazem wciśniętym w podłogę.

    Ja nie pytam o Twoją pamięć, a o weryfikację deklaracji, jakoby Mustang
    przy 140km/h palił 6,5l/100km :(