  • Data: 2013-12-30 11:01:58
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 28 Dec 2013 21:30:56 +0100, Trybun

    > Zobacz jaka dysproporcja - mały silnik-duży silnik. Mustang z 140 na
    > liczniku to przyjemne dźwiękowe bulgotanie spod maski, na obrotomierzu
    > niecałe 2000 obrotów i informacja że spalanie jest na poziomie 6.5
    > litra, a Skoda wydaje się być zarzynana...

    To jest akurat jasne jak słońce, że większy silnik w pewnym punkcie będzie
    palił dużo mniej niż mniejszy motor mocno wysilony, a towarzyszyć temu
    będzie przeraźliwy hałas.

    > A co do tytułowej Dacii to myślę że te 130 dla niej nie jest jakimś
    > wyzwaniem, którą można osiągać tylko na krótkich przejazdach.

    OK, dla mnie podróż to nie tylko kwestia "czy pojedzie", ale także komfort
    podróży (a może przede wszystkim). Wyjący silnik i zerowe przyśpieszenie
    przy spalaniu jak smok, to brak komfortu podróży.

    --
    Pozdor Myjk