  • Data: 2013-12-30 19:50:18
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 19:01, Artur Maśląg pisze:

    > Nie, jak sobie robimy 'jaja', to robimy 'jaja'. Jednak wątek całkiem
    > poważnie traktował o spożyciu paliwa przez samochody.
    > Przy 140km/h to taki Mustang (szczegółów nie podałeś) weźmie zdrowo
    > powyżej 10l. Faktem jest, że bez wysiłku.

    To Ty sobie próbujesz robić te "jaja". Powiem tak - nie pisałem pracy
    doktorskiej z spalania paliwa przez forda Mustanga poruszającego się z
    prędkością 140 km/h. To tylko spostrzeżenie pasażera który zwrócił na to
    uwagę - "Jedziesz 140 a on spala tak mało paliwa". Później gdy mi sie
    nigdzie nie spieszyło to preferowałem jazdy z taką właśnie prędkością.
    Jeździłem trzema kolejnymi generacjami Mustangów, dzisiaj jednak jeżdżę
    już innym autem, tak więc nie mam możliwości podać symulacji zużycia
    paliwa przy poszczególnych prędkościach przez takie auto. Z tego co
    pamiętam to było to rzeczone 6,5 litra przy 140 i 42 litry przy ruszaniu
    z gazem wciśniętym w podłogę.