  • Data: 2013-12-30 18:50:10
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 11:01, Myjk pisze:
    > Sat, 28 Dec 2013 21:30:56 +0100, Trybun

    > To jest akurat jasne jak słońce, że większy silnik w pewnym punkcie będzie
    > palił dużo mniej niż mniejszy motor mocno wysilony, a towarzyszyć temu
    > będzie przeraźliwy hałas.

    No, gdy się nie przekonałem o tym osobiście to dałbym sobie głowę obciąć
    za to że duży silnik = duże spalanie a z małym jest odwrotnie.

    > OK, dla mnie podróż to nie tylko kwestia "czy pojedzie", ale także komfort
    > podróży (a może przede wszystkim). Wyjący silnik i zerowe przyśpieszenie
    > przy spalaniu jak smok, to brak komfortu podróży.

    Tu chyba przede wszystkim rolę gra cena zakupu, gdyby wątkotwórca miał
    do wyboru w takiej samej cenie auto z większym silnikiem to wybór pewnie
    by był oczywisty.
    Druga sprawa jest taka że on chce kupić auto rodzinne, które ma służyć
    do rodzinnego wyjazdu na zakupy czy na wakacje. Skoro przebieg roczny
    oblicza na 10 000 km.. A więc zupełnym nieporozumieniem by było jeździć
    nim z prędkością 140 km/h. Setka na liczniku to aż nadto.